י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"שכחת מה זה להיות יהודי"

"אתה רשע": עימות בין עיתונאי השמאל לינון מגל

שבוע מאז סיום מבצע 'שומר החומות', העיתונאי גדעון לוי פרסם טור ב'הארץ' בו כתב כי הפשעים שישראל עושה, אולי חמורים יותר מפשעיו של חמאס, ולאחר מכן הסביר: "מי שהורג 70 ילדים הוא הרשע" | איש התקשורת ינון מגל תקף: "אתה שכחת מה זה להיות יהודי"

"אתה רשע": עימות בין עיתונאי השמאל לינון מגל
ינון מגל צילום: מרים אלסטר, פלאש90

על רקע ביקורו של שר החוץ האמריקני בו הוא תקף את חמאס, הבוקר (חמישי) עיתונאי השמאל גדעון לוי פרסם מאמר ב'הארץ', בו טען כי הפשעים שישראל עושה, אולי חמורים יותר מפשעיו של חמאס.

"האם יש סיכוי לכך שגם ראשי חמאס הם בני אדם?", טען בפתיחת מאמרו בעיתון המזוהה עם השמאל והמשיך, "היש סיכוי שנכיר בכך? ישראל מאז היווסדה שטפה את המוחות בדמוניזציה של אויביה".

לאחר מכן התראיין לוי ל-'103fm', והסביר את דבריו: "'הארץ' היום מפרסם, בעמוד הראשון, באמת עמוד מזעזע שהלוואי יתלו אותו בכל בסיסי חיל האוויר של צה"ל, 67 תמונות של 67 ילדים שישראל הרגה. להגיד שהם יותר אכזריים מסינוואר (מנהיג חמאס בעזה - י.כ), קשה לי מאוד".

ינון שאל: "מה זאת אומרת? אם אתה הורג מישהו בטעות, ואם אתה הורג מישהו בכוונה - זה אותו דבר?". ולוי השיב, "67 טעויות בעשרה ימים, קצת הרבה". לאחר מכן, ינון הקשה: "אתה מצדיק ירי על אזרחים, נשים וילדים - אתה איש רשע! אתה שכחת מה זה להיות יהודי".

גדעון תקף: "אני רשע ואתם הורגים 70 ילדים. עזוב אותי יהודי. זה לא קשור ליהודי זה קשור לבן אדם. מעניין אותי בן אדם. מי שהורג 70 ילדים, הוא הרשע! תסתכל על התמונות האלה", השיב גדעון והפנה לעמוד הראשי ב'הארץ' ושאל, "אין לך שום רגש לתמונות האלה?".

מגל השיב: "לא אין לי, לא מעניין אותי! זה ילדים של רוצחים, שיורים על הילדים שלי. אני רצתי עם הילדים שלי לחדר מדרגות", גדעון בתגובה תקף: "כי הם לא יהודים, נכון? כמה תועמלן אתה יכול להיות? כמה שפל אדם יכול להיות?! לאיזה עוד שפלות עוד אפשר להגיע, רק כי הם לא יהודים?!".

גדעון לוי ינון מגל עיתון הארץ שומר החומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד