י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
אחוזת שנלר

מוקדם מהצפוי: בג'רוזלם אסטייטס יוצאים לשיווק ובנייה של שלב ג'

ב'אחוזת שנלר' המשווקת את פרויקט היוקרה הבינלאומי ג'רוזלם אסטייטס בשנלר ירושלים, הוחלט להקדים את לוח הזמנים ולהוציא לשיווק ובנייה את שלב ג' של הפרויקט 8 חודשים לפני הזמן המתוכנן

מוקדם מהצפוי: בג'רוזלם אסטייטס יוצאים לשיווק ובנייה של שלב ג'
פרויקט חדשני צילום: יח"צ

הפרויקט במתחם שנלר שמשך תשומת לב בינלאומית לאורך תהליך הבנייה והשיווק בשנים האחרונות, אכלס בחודשים האחרונים את מרבית הדירות בבנייני שלב א' וכבר כעת בשדרת האמפורה, הגן המרהיב שהפך לסמלו המשני של הפרויקט אשר חוצה אותו באמצעות כ-8 דונם של פסטורליה ירוקה, החיים שוקקים. משפחות, הורים וילדים סובבים בין השבילים המסותתים, נהנים מן הבריכות האקולוגיות, יושבים תחת סככות הצללה מעל לספסלי המהוקצעים ונהנים מאווירה הטוב של ירושלים.

חמשת הבניינים הראשונים ממותגים בסמלי מטבעות ירושלמיות יהודיות עתיקות "הכד", "הדקל", "הנבל" ו"הגביע" מצויים למעשה כבר בתהליך אכלוס, כאשר בקרוב מצטרף לסיומו גם הבניין החמישי "הכרכוב" שבימים אלו עומד בישורת האחרונה לקראת גמר הבנייה.

סיומו של שלב א' לצד התקדמות שלב ב' בפרויקט, עם הקמת הבניינים "החצוצרות" ו"הכינור", ובמקביל סיום שיווקם, כל אלו הביאו לדרישה גוברת מצד רוכשים ודיירים חדשים לדירות נוספות בפרויקט.

ב'אחוזת שנלר' המשווקת את פרויקט היוקרה הבינלאומי ג'רוזלם אסטייטס בשנלר ירושלים, הוחלט להקדים את לוח הזמנים ולהוציא לשיווק ובנייה את שלב ג' של הפרויקט 8 חודשים לפני הזמן המתוכנן.

בחברה המשווקת מודים "נדרשנו להקדים ולהוציא לפועל את בניית ושיווק בניינים "הלולב" ו"העוגן" המהווים חלק משלב ג' של הפרויקט, לאור ביקוש גבוה המגיע בעיקר מתושבי חו"ל לדירות יוקרה בירושלים".

עם פתיחתו הצפויה של נתב"ג, בג'רוזלם אסטייטס מצפים להמוני מבקרים בירושלים, כאשר צוות השיווק ערוך ומוכן בכוחות מתוגברים להעניק מענה לביקושים הגדולים הצפויים בשבועות הקרובים.

מיזם יוקרתי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד