י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
ניצלה את כוחה

במאות אלפי שקלים: יאיר נתניהו תובע את אשת השמאל

על רקע האפשרות כי משפחתו תעזוב את בלפור בקרוב בעקבות הקמת ממשלת השינוי, יאיר נתניהו תובע את חברת הכנסת לשעבר סתיו שפיר, המזוהה עם השמאל, בסכום של מאות אלפי שקלים | הסיבה: ציוצים של שפיר נגדו, שלטענת נתניהו מהווים לשון הרע

במאות אלפי שקלים: יאיר נתניהו תובע את אשת השמאל
יאיר נתניהו צילום: פלאש 90

בעוד המשפט נגד אביו ממשיך להתנהל, היום (חמישי) יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, הגיש תביעה נגד סתיו שפיר, חברת כנסת לשעבר ופעילה המזוהה עם השמאל.

יאיר נתניהו, כך על פי הדיווח של כתבת המשפט של 'מקור ראשון' אילת כהנא, הגיש את התביעה נגד סתיו שפיר באמצעות עו"ד יניב לנקרי, על סכום של 300 אלף שקל, בגין לשון הרע.

אחת מהטענות בתביעה שהוגשה כי סתיו שפיר, אשר לה עשרות אלפי עוקבים, ניצלה את כוחה ברשתות החברתיות לפגיעה, השפלה והכפשה של משפחת נתניהו והבן יאיר נתניהו.

"‏כל כך התגעגעתי לחבק את המשפחה שלי בחג הזה. לאנשים שלימדו אותי לדאוג לאחרים ולהשתדל לעשות טוב, גם כשקשה", כתבה שפיר באחד הפוסטים שעליהם הוגשה התביעה, "עכשיו כשקוראת את איך שכותב בנו של ראש הממשלה שהתחנך בדרכו (ומתבטל מכספנו), מתגעגעת אליהם אפילו יותר".

היא המשיכה: "פה שמפיץ שקרים במקום לנהל שיחה שפויה בין אנשים שחלוקים זה על זה. שלא רק משקר, אלא עושה זאת תוך ירידה לשפל הגזענות, השוביניזם והזוהמה".

"הפה של הבן. המורשת של האב. מי שהחינוך של ילדיו חשוב לו, קשה להבין איך ליבו שקט בידיעה שכך מחנך ראש הממשלה את בנו, את אוהדיו, את ילדנו", הוסיפה.

סתיו שפיר יאיר נתניהו תביעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד