י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
תיעוד: כך יודו האבנים

שני צעירים שפצעו פעוטה בראשה יועמדו לדין

הפרקליטות צפויה להגיש כתב אישום נגד שני תושבי שכונת א-טור במזרח ירושלים, שיידו אבנים ופצעו באורח בינוני פעוטה ששהתה ברכב שנסע בשכונה 

שני צעירים שפצעו פעוטה בראשה יועמדו לדין
הפעוטה שנפצעה צילום: דוברות המשטרה

הותר לפרסום כי המשטרה עצרה לחקירה שני חשודים ערבים, שיידו אבנים לעבר רכב שנסע בשכונת א-טור במזרח ירושלים, וגרמו לפציעתה באורח בינוני של פעוטה בת שבעה חודשים. האירוע החמור התרחש לפני כשבועיים וחצי, ביום ירושלים במהלכו נרשמו פרעות ועימותים מצד ערבים בכמה מוקדים בבירה.

במשטרה מציינים כי מיד עם קבלת הדיווח, הטיל מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים את המשימה לאתר את החשודים ולהביאם לדין. 

מהמשטרה נמסר כי "במהלך יום ירושלים התקבל דיווח על פציעת תינוקת בת 7 חודשים שנסעה עם הוריה באזור א- טור בירושלים ומספר חשודים יידו אבנים לעבר רכבם, כתוצאה מכך נפצעה התינוקת ופונתה לטיפול רפואי, לרכב המשפחה נגרמו נזקים כבדים".

חוקרי הימ"ר שפעלו לאורך ימים תוך הפעלת אמצעים מיוחדים ושיטות חכמות ומתקדמות, איתרו את זהות החשודים ולפני מספר ימים איתרו את השניים, תושבי שכונת א-טור במזרח העיר, בשנות ה-20 והם נעצרו והועברו לחקירה.

היום, בתום חקירת המשטרה, הוגשה לבית המשפט על ידי פרקליטות מחוז ירושלים, הצהרת תובע חמורה המייחסת לשני החשודים עבירות אלימות חמורות. מעצרם של החשודים הוארך עד ליום 31.5.21 לצורך הכנתו והגשתו של כתב האישום לבית המשפט.

"משטרת ישראל לא תיתן לפורעים קיצוניים לשבש ולהצית את שיגרת החיים ברחבי ירושלים, תגלה אפס סובלנות לאירועי הפרות סדר המסכנים את בטחון הציבור, תעצור את פורעי החוק ותמצה עימם את הדין", נמסר מהמשטרה.

יידוי אבנים מזרח ירושלים כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד