י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
הגרלה היסטורית

הזדמנות אחרונה: 60 ש"ח בחודש וניתן לזכות בדירה חדשה בבני ברק

ביום חמישי זה נגמר! החלום שלך לדירה במרכז בני ברק יכול להתגשם עד יום חמישי • ההגרלה ההיסטורית על דירת שלושה חדרים במרכז בני ברק ננעלת השבוע ביום חמישי בחצות

הזדמנות אחרונה: 60 ש"ח בחודש וניתן לזכות בדירה חדשה בבני ברק
דירה בבני ברק צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

אל תפספס את ההזדמנות האחרונה, לדירה חדשה משלך במרכז בני ברק: התאריך מתקרב ואתה לא יכול להישאר מאחור. ביום חמישי כ"ג בסיון (3/6/2021) בחצות הלילה, ההגרלה ננעלת. החלום שלך יכול להתגשם, אם תקדים לרכוש את הכרטיס לפני שעת הנעילה.

לחצו כאן והצטרפו להגרלה הגדולה<<<

בשבועות האחרונים, הצטרפו רבים וטובים, לקמפיין המדהים, של 'הכנסת אורחים במירון' מי לא רצה להיות שותף בתפילות של עם ישראל במירון. מי לא רוצה לקחת חלק בזכות העצומה, שרבים  נושעו בגללה. הזכות  של האכלת והשקיית המוני בית ישראל, העולים לשפוך שיח בציון הקדוש אצל רבי שמעון. במשך כל השנה ובל"ג בעומר בפרט, עומדים מתנדבי 'הכנסת אורחים' ודואגים לאוכל ושתייה, למאות האלפים שבאים לבקש אצל רבי שמעון, ישועה, רפואה, הצלחה פרנסה וכל אחד ואחד העניין הנצרך לו. כדי שליבם יהיה פנוי לתפילה, דואגים בהכנסת אורחים, לאוכל ושתייה בכל ימות השנה. בשבת, בחג ובסתם יום של חול.

עכשיו נוצרה ההזדמנות של כולנו, להיות שותפים במפעל הכביר. סיפורי ישועות רבים מספור, סופרו על אנשים שנושעו בזכות השותפות בהכנסת אורחים אצל הרשב"י. והזכות הזאת יכולה להיות שלכם.

אתם דואגים שמתנדבי 'הכנסת אורחים' יוכלו להאכיל ולהשקות את הבאים בצל קורתו של הרשב"י והם דואגים לכם לדירה. ולא סתם דירה אלא דירה במיקום המבוקש ביותר, בלב ליבה של עיר התורה והחסידות בני ברק. דירת שלושה חדרים, חדשה יכולה להיות שלכם.

לחצו כאן והצטרפו להגרלה הגדולה<<<

 ויש עוד בונוסים נוספים רוצים להכפיל את סיכויי הזכייה שלכם? רוכשים חבילת כרטיסים ומכפילים את הסיכוי. ויש גם בונוס. אם רכשתם חבילת כרטיסים אתם נכנסים להגרלת הבונוס על ריהוט קומפלט לכל הבית: חדר שינה, חדר ילדים, מערכת ישיבה לסלון, ושולחן סלוני + 6 כסאות.

שמות התורמים והמסייעים יועברו לתפילה בציון הקדוש ויזכו לתפילה מיוחדת בפתח המערה. לרוכשים 15 כרטיסים יוענק קמיע מיוחד עם אבן מפתח המערה. לרוכשים 30 כרטיסים יוענק הגביע המבורך עם ברכתו של מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי שליט"א.

כל הטוב הזה יכול להיות שלכם, אבל רק אם תקדימו ולא תזכרו מאוחר מידי. על מנת למנוע מצב של עומס על המוקדים, מומלץ להקדים את הרכישה לימים ולשעות שלפני שעת הנעילה, כדי שלא תגיעו למצב שבו תרצו להיות שותפים, תרצו לרכוש כרטיס הגרלה ולא תצליחו בגלל העומס.

בואו ותהיו שותפים בהכנסת אורחים אצל הרשב"י.

לחצו כאן והצטרפו להגרלה הגדולה<<<

הגרלה על דירה הכנסת אורחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!