ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
נוקה מחשד לשוחד

ליצמן אחרי הודעת היועמ"ש: "עלילת כזב"

לאחר החלטתו של היועמ"ש מנדלבליט להעמיד לדין את השר ליצמן בחשד להפרת אמונים בשתי פרשיות, בשלכתו מגיבים. "אנו בטוחים שבעזרת השם יוסר גם החשד הנותר מעלילת הכזב שטפלו עליו"

ליצמן אחרי הודעת היועמ"ש: "עלילת כזב"
יעקב ליצמן צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי הודעת היועמ"ש לממשלה אביחי מנדלבליט שהחליט להעמיד את השר יעקב ליצמן לדין בגין עבירת הפרת אמונים בפרשת מלכה לייפר ובפרשת מסעדת גולדיס, השר ליצמן מאמין כי בתום השימוע גם החשד הזה ינוקה.

בלשכת ליצמן מסרו לאחר החלטת היועץ המשפטי לממשלה: "לאורך כל שנות פעילותו הציבורית פעל השר ליצמן למען כלל הציבורים והאוכלוסיות, בכללם מתן מענה מיוחד לפניות הציבור ללא אפליה ועל פי החוק בלבד".

"אנו מאמינים בחפותו המלאה של השר ליצמן ומברכים על ההחלטה לנקות את השר ליצמן מסעיף השוחד, ציינו בלשכתו את החלטת היועמ"ש שהסיר את החשד לשוחד שהיה במקור בכתב ההמלצות שהגישו במשטרה בתום החקירה.

עוד נמסר מלשכת ליצמן כי השר יערך לשימוע שבסופו, "אנו בטוחים שבעזרת השם יוסר גם החשד הנותר מעלילת הכזב שטפלו עליו", יצוין כי ליצמן מכחיש את המיוחס לו לאורך כל התקופה.

את ההועדה סיימו כשכתבו כי "בחלקו של השר ליצמן נפלה הזכות הגדולה לעשות למען הכלל ולמתן מענה לאלפי פניות של אנשים מכל גווני האוכלוסייה שפנו אליו בבקשה שיושיט להם עזרה. דלתו של השר ליצמן תישאר תמיד פתוחה והוא ימשיך לפעול כשליח ציבור נאמן של אזרחי ישראל כולם, תוך הקפדה על הוראות החוק והמינהל התקין".

אביחי מנדלבליט מלכה לייפר יעקב ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד