י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"אני מתנצל בפני הקוראים"

לאחר הסערה: מו"ל הארץ מתנצל על השער

לאחר שהבוקר עיתונו פרסם בשער את תמונות הילדים ההרוגים בעזה, מו"ל 'הארץ' עמוס שוקן מתנצל על כך שלא העלו גם את תמונות שני הילדים הישראלים שנהרגו: "טעות קשה של העורך" | למרות זאת, בימין תקפו: "הוא פשוט לא נמצא במציאות"

לאחר הסערה: מו"ל הארץ מתנצל על השער
מו"ל 'הארץ' עמוס שוקן צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

סערת שער 'הארץ': אחרי שעיתונו פרסם בעמוד הראשי את כל תמונות הילדים שנהרגו בעזה בזמן המבצע, היום (חמישי) מו"ל 'הארץ' עמוס שוקן מפרסם התנצלות.

בציוץ בטוויטר, שוקן מתנצל על כך שהעיתון בחר לא לפרסם את שני התמונות של הישראלים שנהרגו מהירי של חמאס, אך לא מתייחס להתקפות על עצם הפרסום של תמונות הילדים העזתים שנהרגו.

"‏הורדת 2 הילדים הישראלים שנהרגו במלחמה מן הכתבה של הניו יורק טיימס היא טעות קשה של עורך שנימק את זה שדיווחנו על המקרים שלהם בהרחבה ובזמן אמיתי", כתב שוקן.

"יחד עם זאת הוא פגע בצורה שהניו יורק טיימס הציג את מה שקרה במלחמה לילדים, משני הצדדים. אני מתנצל בפני הקוראים, ונתקן בדיגיטל", הוסיף.

למרות זאת, בימין תקפו, ואיש התקשורת שמעון ריקלין צייץ: "זה לא ששוקן משקר עם ההתנצלות המביכה שלו שהחסרת הילדים הישראלים מהתמונה נבעה מטעות עורך. הוא פשוט לא נמצא במציאות".

"אחרת היה זוכר שעוד הבוקר הוא בעצמו הגן על ההחלטה האומללה הזו. ורק כשקלט שאפילו בשמאל הקיצוני מזועזעים ממנו הוא נסוג בכסות ״העורך״. נא לא להסתתר שוקן. תתנצל בשם עצמך", תקף.

"אפילו בייבוא טמטום הם עלובים", צייץ בציניות עיתונאי 'ישראל היום' עקיבא ביגמן, והפרסומאי נועם פתחי גם הוא תקף, ‏"הילדים הישראלים ותאוות היח"צ שלהם".

גם בשמאל תקפו: ‏"יפה שאתה מודה בסופו של דבר (אחרי קטטה מיותרת)", צייץ העיתונאי בן כספית והמשיך, "אם הייתי יודע בבוקר שהורדתם את הילדים הישראלים, לא הייתי מגן עליכם".

"ותיקון טעות קל נוסף: הילדים המתים הם לא "מחיר המלחמה", אלא מחיר הטרור בו בחר חמאס, אחרי שישראל פינתה את רצועת עזה עד האינץ' האחרון", הוסיף.

עיתון הארץ עמוס שוקן שמעון ריקלין בן כספית שומר החומות עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד