י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"הושגו הסכמות"

יש עתיד ותקווה חדשה מתקדמים לחתימה על הסכם

בעוד נפתלי בנט לא מספק תשובות והבהרות ומשאיר את כוונותיו עמומות, גדעון סער מתקדם במשא ומתן מול יאיר לפיד והערב דווח מטעם שתי המפלגות כי הם מתקדמים לעבר חתימה, ככה"נ בניסיון ללחוץ על בנט ושקד להצטרף

יש עתיד ותקווה חדשה מתקדמים לחתימה על הסכם
טיבי, סער ולפיד צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

בתום פגישה משותפת של צוותי המו"מ של מפלגת 'יש עתיד' עם צוותי מפלגת 'תקווה חדשה' מעדכנים מטעם המפלגות כי חלה התקדמות בשיחות שיימשכו בימים הקרובים עד לתום ימי המנדט בעוד פחות משבוע.

בהודעה משותפת מטעם שתי המפלגות נמסר: ״פגישת צוותי המו״מ של המפלגות הסתיימה. חלה התקדמות במו"מ והושגו הסכמות. הצוותים ימשיכו בשיחות בזמן הקרוב במטרה להגיע לסיכומים להקמת ממשלה״.

מי שניהלו את המגעים מטעם מפלגת 'תקווה חדשה', הם ח"כ זאב אלקין והח"כ לשעבר צבי האוזר, מהלך שמוריד את האפשרות לכך שאלקין יערוק חזרה לליכוד ולמחנה הימין ויאפשר את הקמת ממשלת נתניהו שישית.

ב'יש עתיד' מנצלים את ששת הימים שנותרו כשהמנדט נמצא בידם, ולאחר שגיבשו הסכמים עם 'ישראל ביתנו' ו'מרצ', הם פועלים להמשיך את המגעים עם שאר המפלגות במחנה השינוי, כשאז נותר להם להביא גם את נפתלי בנט.

ההתקדמות במו"מ עם מחנה השינוי וגיבוש ההסכמים מצליח להפחיד את חברי בלוק הימין, שהעלו בימים האחרונים תרחיש כי נפתלי בנט מתואם עם יאיר לפיד בצעדיו וצפוי להשתלב בממשלה בדקה ה-90.

יש עתיד מפלגת תקווה חדשה גדעון סער יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד