ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
נועד עם גנץ

מסרים כפולים: ימינה והליכוד סגרו פרטים, אך בנט מתמהמה

לפי הדיווח הערב, הליכוד וימינה כבר סגרו את הפרטים ביניהם ובליכוד אומרים כי ניתן לחתום על הסכם, אך בנט נמנע ולא רוצה לסגור את האופציה לכהן כראש ממשלה | בנט נועד היום עם בני גנץ

מסרים כפולים: ימינה והליכוד סגרו פרטים, אך בנט מתמהמה
נתניהו/בנט/לפיד צילום: יונתן זינדל/מרים אלסטר, פלאש 90

שישה ימים נותרו למנדט שנמצא בידי לפיד, האם הוא יצליח להרכיב עד אז ממשלה? הרבה מזה תלוי ב'ימינה' שעד עתה ממשיכה עם המסרים הכפולים. 

הפרשן עמית סגל מדווח הערב ב'חדשות 12' כי בליכוד טוענים שישנו סיכום עקרוני בינם לבין ימינה על איחוד הרשימות ולמעשה היא יכולה לחתום, אך היא לא עושה כן כיוון שהדיון כעת הוא לא טכני על מקומות השריונים וכדו' או איזה תיק תקבל שקד, אלא הרצון של בנט להשאיר את האופציה בה יכהן כראש ממשלה בממשלה עם לפיד.

על רקע זה ישנו פער בין נפתלי בנט לאיילת שקד. בעוד בנט נמצא הרבה יותר בכיוון של ממשלת שינוי עם לפיד, סער, השמאל ורע"מ, שקד מנגד נוטה הרבה יותר לממשלת ימין.

עוד מדווח סגל כי היום (חמישי) היו פגישות מו"מ בין הצוותים של 'יש עתיד' ו'תקווה חדשה', שם אומרים שיש התקדמות, אך הניסוח שהוציאו היו מאופקים יותר, ר"ל שבין תקווה חדשה ולפיד העניינים לחלוטין לא סגורים.

בתוך כך, דפנה ליאל מפרסמת ב'חדשות 12' כי למרות ההצהרות של נפתלי בנט על נתק מגוש השינוי - יו"ר ימינה נועד היום במלון הילטון בתל אביב עם יו"ר כחול לבן בני גנץ, עוד פרט שמבהיר אולי לאן פניו של בנט מועדות. לפי העיתונאי אטילה שומפלבי מאתר ynet, הפגישה ארכה 13 דקות בלבד.

 

נפתלי בנט בני גנץ איילת שקד יאיר לפיד מפלגת תקווה חדשה מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד