ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
פגישה ראשונה • סמוטריץ צדק

עבד על כולנו: בנט קיים פגישה עם לפיד ולא סיפר לשקד והחברים

המערכת הפוליטית מבולבלת מאוד מנפתלי בנט, שלא ברור אם הכריע והוא רק מפזר מסך עשן בקשר לכוונותיו הפוליטיות, או שבאמת הוא מתקשה להכריע. עמית סגל חושף הערב כי בנט, למרות שאמר כי הוא סוגר הדלת בפני גוש השינוי, נועד היום עם  לפיד בלא ידיעת חברי ימינה

עבד על כולנו: בנט קיים פגישה עם לפיד ולא סיפר לשקד והחברים
בנט ולפיד במליאה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לא ברור מה עובר על נפתלי בנט בימים אלו. יש שיגידו כי בראשו כבר סגר על ממשלת שינוי וכל הרעשים מסביב נועדו להסוות את כוונתו, אחרים יגידו שבנט בעצמו מתלבט ומתקשה להכריע, יום אחד הוא בימין ולמחרת ראשו ורובו בממשלה עם לפיד והשמאל.

פרשן 'חדשות 12' עמית סגל חושף הערב (חמישי) כי יו"ר ימינה נועד היום לפגישה עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, על אף שבזמן ימי מבצע 'שומר החומות' ובצל המהומות בערים המעורבת הודיע כי הוא סגר את הדלת בפני ממשלת שינוי.

לפי הדיווח, לפיד ובנט נועדו היום והאחרון לא עדכן כלל את שקד או מי מחברי מפלגתו על המהלך, מה שמשדר יותר מרמז על חילוקי הדעות הקשים בתוך ימינה.

עמית סגל הוסיף ואמר על כך, "עכשיו כבר ברור שכשבנט הודיע שממשלת השינוי ירדה מהפרק זו לא הייתה אמת, אלא הסחת דעת לצורכי הורדת לחץ".

קודם לכן פרסמה דפנה ליאל ב'חדשות 12' כי נפתלי בנט נועד עם עוד ראש מפלגה מגוש השינוי. לפי הדיווח, יו"ר ימינה נועד היום במלון הילטון בתל אביב עם יו"ר כחול לבן בני גנץ, עוד פרט שמבהיר אולי לאן פניו של בנט מועדות. לפי העיתונאי אטילה שומפלבי מאתר ynet, הפגישה ארכה 13 דקות בלבד.

כזכור, אתמול במסיבת עיתונאים שקיים יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' הוא טען כי נפתלי בנט הכריע שפניו לממשלת שינוי, אך מרמה את הציבור כאילו פניו לימין: "בזמן שאתם ישבתם בממ"ד תחת אלפי רקטות ששוגרו על ידי חמאס בעזה, בזמן שאתם חיבקתם חזק את ילדיכם בבית כי היה מסוכן לרדת לרחוב, בזמן שמחינו כולנו דמעה למראה בתי הכנסת שנשרפו בערים המעורבות על ידי פורעים ערבים, בזמן שמכוניות הוצתו, ודירות של יהודים נפרצו ונבזזו במהומות שלא ידענו מאז קום המדינה", פתח סמוטריץ' את דבריו וחשף, "בכל הזמן הזה נרקם תרגיל הונאה שטרם נראה כמותו. תרגיל הונאה שהתרגיל המסריח מחוויר לעומתו".

שעתיים לאחר מכן שברה איילת שקד שתיקה והתייצבה להצהרה משלה, בה תקפה את סמוטריץ' וכינתה אותו "גדול מכשילי ממשלת הימין" וגם טענה כי דבריו שקריים. הערב מתברר איפה שאפילו איילת שקד לא מודעת למעשיו של שותפה הפוליטי נפתלי בנט והיא מתעדכנת עליהם באמצעות עמית סגל.

איילת שקד נפתלי בנט יאיר לפיד מפלגת ימינה יש עתיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד