י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לאחר שהרופאים נלחמו על חייו

תיעוד מרגש: בר מצווה לניצול מאסון קרלין

בשמחה וריקודים נחוגה בבית החולים וילף לילדים ב'שערי צדק', שמחת בר מצווה לילד שניצל מהאסון בגבעת זאב בערב חג השבועות. צפו בתיעוד המרגש מהמסדרונות 

תיעוד מרגש: בר מצווה לניצול מאסון קרלין
הריקודים במחלקה בשערי צדק צילום: באדיבות המצלם

הערב (חמישי) נחוגה ברחבת המבואה של מחלקת הילדים במרכז הרפואי שערי צדק, חגיגת בר מצווה מרגשת במיוחד לילד בן 13 שמחלים מפציעה קשה באסון שאירע בערב חג השבועות בחצר חסידות קרלין בגבעת זאב.

הילד שהרופאים נלחמו על חייו כשהיה בסכנת חיים מידית במחלקה לטיפול נמרץ ילדים בשערי צדק, הועבר למחלקת הילדים, ומצבו הבריאותי משתפר ב"ה בהדרגה.

הערב הגיע הילד לגיל מצוות ובני משפחתו יחד עם צוות המרכז הרפואי ארגנו לו בסיוע מתנדבים וחברים, מסיבת בר מצווה בליווי תזמורת וריקודים.

השמחה הרקיעה שחקים ולבבות כולם פועמים בשמחה ובהתרגשות רבה שסחפה את כל המחלקה. הלבבות רעדו ברגע שבו ילד נוסף בן 12, חברו לחדר, שגם הוא נפצע קשה באסון ואושפז במצב קשה מאוד ביחידה לטיפול נמרץ, התקרב עם כסא הגלגלים לחברו חתן השמחה השוכב במיטה, הושיט את ידיו ורקדו ביחד בהתרגשות ובדמעות.

איש החסד יו"ר אגודת סעד ומרפא, הרב מוטי פריד, המלווה את המשפחות מליל חג השבועות אמר היום: "מי שרואה את הילדים האלו רואה תחיית המתים כפשוטו. אני רואה את הילדים מושיטים ידיים זה לזה ושואל את עצמי האם אני לא חולם? האם אלו הילדים שהגיעו בליל החג במצב אנוש? אנו רואים ניסים ונפלאות ומודים לקב"ה על חסדיו".

אסון קרלין סעד ומרפא מוטי פריד בר מצווה בבית החולים בית חולים שערי צדק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד