כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
על פיו יישק דבר

היועצת שעבדה עם ראשי 'ימינה': "הקלפים אצל בנט"

ברקע הדיווח הערב כי נפתלי בנט נפגש עם יאיר לפיד, אודליה כרמון, שעבדה עם בנט ושקד בלשכת נתניהו, טוענת כי יו"ר 'ימינה' יקבע בסוף לאן פניה של המפלגה: "הוא המנהיג, והמילה האחרונה תהיה אצלו" | באשר לאפשרות ששקד ובנט יתפצלו, אמרה: "הם תלויים אחד בשנייה באופן מוחלט"

היועצת שעבדה עם ראשי 'ימינה': "הקלפים אצל בנט"
נפתלי בנט צילום: פלאש 90

ברקע הדיווח הערב של עמית סגל בחדשות 12 כי בנט ולפיד נפגשו היום, פחות משבוע לפקיעת המנדט של יאיר לפיד, מוקדם יותר הים (חמישי) טענה אודליה כרמון, יועצת תקשורת שעבדה עם בנט ושקד בלשכת נתניהו, כי בנט הוא זה שיקבע עם 'ימינה' לאיזה ממשלה 'ימינה' תצטרף.

"הקלפים נמצאים אצל בנט", טענה בראיון ל'חדשות 12' אך יחד עם זאת סייגה, "רק שהוא מצטייר לי כאדם יותר רגיש, יותר אימפולסיבי ויותר נתון להשפעה. יחד עם זאת, הוא מנהיג המפלגה ואני משערת שהמילה האחרונה תהיה שלו".

על הדיווח שנתניהו מעדיף שבנט יצטרף ל'ליכוד' ללא שקד, אמרה: "לא הופתעתי. יש דם רע מהיום הראשון. קיבלתי את פניהם (בנט ושקד -י.כ) שהם רק הגיעו לעבוד בלשכתו, וזה לא בישר טובות. הרגשתי את זה ממש מתחילת מערכת היחסים".

"אבל אין ספק שעם כל הדם הרע, ואם כל הביזוי, השפלה והחרם שהם עוברים, אני חייבת להגיד שאני מופתעת מהתגובה שלהם. זה כמו שני ילדים מוכים, שבאים לחטוף עוד חבטות", הוסיפה.

"זה משהו בלתי הפיך", אמרה על הטינה של משפחת נתניהו כלפי שקד והמשיכה, "מלכתחילה לא שררה חיבה יתרה, ובעקבות ההדלפה של השיחה שלה, שבה היא הביעה את דעתה עליהם, אז אני משערת שאין כבר תקומה וכפרה. גברת נתניהו לא נוטה לסלוח למי שלא מדבר בשבחה".

"אני משערת שאם הם הלכו אחד לצד השנייה, אז הם ימצאו את עצמם אחד תלוי ליד השנייה. זה סוג קשר, שהוא כרגע, הם תלויים אחד בשנייה באופן מוחלט", סיכמה.

למרות דבריה כי הטינה של הזוג נתניהו כלפי בנט ושקד היא בלתי הפיכה, דיווחה הערב דפנה ליאל בחדשות 12 כי ערב המבצע הצבאי תוכננה פגישת סולחה משולשת בין בנימין נתניהו, שרה נתניהו ואיילת שקד בבלפור שנדחתה בגלל ההתפתחויות. נתניהו שוחח מאז עם שקד פעמיים.

לצד זאת נזכיר כי במהלך הימים שבהם המנדט היה בידיו של בנימין נתניהו, הגיע נפתלי בנט לפחות פעמיים לפגישה בארבע עיניים במעון ראש הממשלה הרשמי בבלפור. דבר שלא קרה קודם מאז נכנס לחיים הפוליטיים בשנת 2013.

נפתלי בנט איילת שקד מפלגת ימינה בנימין ושרה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד