כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"הוא מפחד"

אמו של החייל: "גנץ מסרב להיפגש איתנו"

שבוע לאחר מבצע 'שומר החומות', לאה גולדין, אמו של הדר הי"ד שגופתו נמצאת בעזה, טוענת כי שר הביטחון מסרב לדבר עם המשפחות שיקיריהם בעזה: "הם משקרים לנו ומשחקים לנו" | בנוסף קראה: "תפסיקו להתעסק עם משאיות ולתת לעזה חיסונים"

אמו של החייל: "גנץ מסרב להיפגש איתנו"
בני גנץ צילום: הדס פרוש, פלאש 90

לאחר שהדרג המדיני אישר להעביר סיוע הומניטרי לעזה ללא תמורה, היום (חמישי) מביעה לאה גולדין, אמו של הדר הי"ד, שגופתו נמצאת בעזה, את מחאתה על אי שחרור השבויים במסגרת המבצע.

"זו המציאות שלנו, 7 שנים של ביזוי וגועל נפש", אמרה בראיון ל'103fm' והמשיכה, "חייל שיצא להגן על המדינה ולא חזר ונהרג במילוי תפקידו קוראים לו חלל. המושג הזה גופות זה ביזוי ופגיעה נוראית בחיילי צה"ל שיצאו להגן על מדינת ישראל".

לאחר מכן חשפה: "גנץ מסרב להיפגש איתנו. הוא מפחד להיפגש איתנו. נתניהו אמר לנו מיד אחרי צוק איתן וב-2018 'לא תהיה ההסדרה ללא השבת הבנים'. יש לנו את זה בכתובים עם סמל של משרד ראש הממשלה, אבל הם משקרים לנו ומשחקים לנו. הם פושעים נגד חיילי צה"ל".

"מר בנימין גנץ בעצמו שלח את הדר לעזה כרמטכ"ל. אביב כוכבי שאפשר להיכנס להפסקת אש, שלח אותו כברווז למטווח. אלה שתי הפרסונות הביטחונית שאחראיות להחזיר לנו את הדר ואורן כאן ועכשיו", אמרה.

בנוסף התייחסה להעברת הסיוע ההומניטרי לעזה: "תפסיקו להתעסק עם משאיות ולתת להם חיסונים שיהיו יותר חזקים בשביל לירות עלינו טילים ובלוני נפץ. הבוקר שלחתי לאביב כוכבי מכתב וביקשתי להיפגש דחוף לפני שהמשלחת יוצאת; כי הדבר הראשון להתייחס אליו, זה החטיפה של החיילים".

"לא ייתכן לחתום הסכמי הפסקת אש לפני שפותרים את הפסקת האש הקודמת, כי המשמעות היא שאנחנו מסכימים להפסקת אש שיחטפו ויהרגו לנו חיילים", סיכמה.

הדר גולדין לאה גולדין בני גנץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד