כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
שתי שיחות מפתיעות

ה'סולחה' בין הזוג נתניהו ושקד שכמעט ויצאה לפועל

המנדט שבידי יאיר לפיד הולך ונמוג, ומלחמת המוחות בזירה הפוליטית הולכת וגוברת. בעוד שזעקותיו של סמוטריץ' מתבררות כאמת, מתברר שלפני מבצע 'שומר החומות' כמעט והגיעה לידי הבשלה - סולחה רשמית בין בני הזוג נתניהו לגברת הראשונה של 'ימינה' איילת שקד

ה'סולחה' בין הזוג נתניהו ושקד שכמעט ויצאה לפועל
נתניהו בשיחת טלפון צילום: פלאש 90

בעוד בצלאל סמוטריץ' "חוגג" את אישוש טענותיו כי בימינה משקרים על דבר המשא ומתן הלוהט מול יש עתיד, טענות שהוכחשו בחריפות על ידי כלל חברי ימינה, הכחשות שמתבררים מרגע לרגע כלא נכונים. מפרסמת הערב (חמישי) עיתונאית חדשות 12 דפנה ליאל כי לפני פרוץ מבצע 'שומר החומות' כמעט ונערכה סולחה בין בני הזוג נתניהו לגברת שקד.

על פי הדיווח לפני כשבועיים, רגע לפני פרוץ מבצע 'שומר החומות', עת נפוצו הדיווחים על חתימה הולכת וקרבה על הקמת ממשלת השינוי, כמעט והבשילה לכדי מעשה 'סולחה' רשמית בין בני הזוג נתניהו לגברת הראשונה של 'ימינה' איילת שקד.

ליאל חשפה הערב כי הייתה אמורה להתקיים בבלפור פגישה שעד לא מכבר איש לא חשבה שאפשרית, הפגישה הייתה אמורה להיות ארוחת ערב משולשת בין נתניהו ורעייתו הגברת שרה לאיילת שקד.

יצוין כי כף רגלה של שקד מעולם לא דרכה במעון ראש הממשלה בבלפור. "האיש שסירב להיפגש עם שקד כשרת משפטים לפגישות עבודה סטנדרטיות תכנן להכניסה לסלון ביתו, לסולחה רשמית, כשאת תפקיד הכבש הנשחטת ממלאת ממשלת השינוי" חידדה ליאל.

אלא שאז המבצע החל, וכזכור ממשלתם של לפיד-בנט קרסה מעצמה, ולאור כך צנחו המניות של שקד וחבריה למפלגת ימינה, ולשולחן המו"מ הם חזרו מעמדה נחותה הרבה יותר.

עוד דווח כי למרות שהמפגש והסולחה בין נתניהו ושקד בוטלה ברגע האחרון, השניים ניהלו מאז מספר שיחות טלפוניות, גם זה אירוע חריג, אך לא כמו הפגישה המשולשת שהייתה מתוכננת.

בינתיים בחשבון הטוויטר שלו "חגג" סמוטריץ' את אימות אזהרותיו מעסקה סגורה בין בנט ולפיד, שדרן הרדיו יותם זמרי הגיב וכתב כי הוא מחפש חולצה עם הכיתוב סמוטריץ' צדק, סמוטריץ' מצדו הגיב: "‏תאמין לי שהייתי מאוד רוצה, ועדיין רוצה, שיתברר שטעיתי. חולצת "סמוטריץ' טעה" עלי... לצערי ידעתי מה אני מדבר".

בתוך כך הזירה הפוליטית המשיכה לגעוש גם הערב, ובעוד ב'ימינה' בצל הדיווחים הרבים על התקדמות מול לפיד הבהירו כי המגעים מול הליכוד לא נעצרו, בליכוד הגיבו: "לא מתייחסים למו"מ".

סולחה איילת שקד בנימין ושרה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד