י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מכת מדינה

שתי גופות נמצאו במצב ריקבון בירושלים ובאר שבע

בירושלים ובאר שבע נמצאו אמש גופות כשהן במצב ריקבון, כמה ימים לאחר שנפטרו. מדובר בגברים עריריים שאיש לא דרש בשלומם ונזכר בהם רק כאשר ריח הריקבון הטריד את מנוחת השכנים או שלא ענה לטלפון | בזק"א קוראים לציבור להיות ערניים יותר

שתי גופות נמצאו במצב ריקבון בירושלים ובאר שבע
הזירה בירושלים צילום: דוברות זק"א

שתי גופות נמצאו במצב ריקבון בירושלים ובאר שבע. אמש (חמישי) סמוך לשעה 20:30 התקבל דיווח במוקד זק"א על גופה שנמצאה במצב ריקבון ברחוב הרקפת בירושלים ובסמוך לשעה 21:00 התקבל דיווח נוסף על גופה שנמצאה במצב ריקבון ברחוב המשחררים בבאר שבע.

ניסים סבג ושוקי בקר, מתנדבי זק"א שטיפלו בזירה בירושלים מספרים כי מדובר בגבר כבן 86 שגר וחי לבדו, ככה"נ סבל מאירוע רפואי ונמצא כשבועיים לאחר מותו.

"השכנים סיפרו לנו שבגלל הריח הנוראי שדלף מהדירה הזעיקו את המשטרה, לאחר שפתחו את הדלת מצאנו את המנוח מוטל בבית במצב של איבוד צלם אנוש. פראמדיק מד"א אישר את מותו. מתנדבי זק"א צוות מחוז ירושלים טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה". תיארו.

שמעון זגורי, מתנדב זק"א שטיפל בזירה בבאר שבע סיפר: "מדובר בגבר שגר לבדו ונמצא ללא רוח חיים מספר ימים לאחר מותו, חברו סיפר שחשש לחייו מאחר ולא ענה לטלפון זה מספר ימים והזעיק את המשטרה, לאחר שפרצו לדירה מצאנו את המנוח במצב של איבוד צלם אנוש. פראמדיק מד"א אישר את מותו. מתנדבי זק"א באר שבע טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה".

נסיבות האירועים נחקרות ע"י המשטרה.

בזק"א שבים וקוראים לאזרחים להיות ערבים זה לזה: "אם יש לכם שכן שגר לבדו אנא בדקו בשלומו לפחות פעם ביום כדי למנוע מקרי מוות מיותרים ומחרידים".

גופה במצב ריקבון זק"א גלמוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד