י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
קצב לכולם

פנייה לווטסאפ בעקבות הפיצ'ר החדש: פוגע ומדיר

פנייה לווטסאפ בעקבות הפיצ'ר החדש להגברת מהירות ההקלטות שפוגע ומדיר את ציבור לקויי השמיעה | הפונים דורשים להכניס באופן מיידי אופציה להשמעה איטית שתאפשר לכולם להשתמש באפליקציה באופן מלא

פנייה לווטסאפ בעקבות הפיצ'ר החדש: פוגע ומדיר
אילוסטרציה צילום: unsplash

חברת וואטסאפ, אפליקציית המסרים שנרכשה על ידי חברת פייסבוק ובה משתמשים מעל שני מיליארד בני אדם בכל רחבי העולם, הוסיפה לאחרונה פיצ'ר חדש למשתמשים – אפשרות להאזנה מהירה להקלטות קוליות.

הפיצ'ר החדש מאפשר להאזין להודעה קולית במהירות רגילה, במהירות של פי 1.5 ובמהירות של פי 2.

רבים שמחו על הפיתוח הטכנולוגי, אך מי שנשארו מאחור הם ציבור לקויי השמיעה שאופציה להפעיל את ההקלטות במהירות נמוכה יותר הייתה יכולה לסייע להם רבות ולאפשר גם להם ליהנות מהאפליקציה בצורה מירבית.

עמותת "אחד מ-10", ששמה לעצמה כמטרה לקדם את נגישות ואיכות חייהם של כבדי השמיעה והחרשים בישראל, פנתה במכתב להנהלת חברת פייסבוק, שרכשה את וואטסאפ, בבקשה להוסיף לפיצ'ר החדש אפשרות להאזין להודעות הקוליות במהירות נמוכה יותר, ובכך לסייע ולשפר את נגישות וחוויית השימוש של כבדי השמיעה באפליקציה הפופולרית.

יהונתן רוט, מנכ"ל 'גל מכשירי שמיעה' ויועץ לעמותת אחד מ-10 אומר: "לאחר שקיבלנו עשרות תגובות מלקוי שמיעה, פנינו להנהלת פייסבוק וואטסאפ בדרישה להוסיף אופציה להאזנה במהירות נמוכה להודעות קוליות. אנו בטוחים כי הוספת אופציה כזו אפשרית ליישום מבחינה טכנית והיא תוכל לפשט את אופן השימוש היום יומי של לקויי השמיעה באפליקציה, ותעזור להם להתגבר על מחסום הבושה בהתמודדות עם המגבלה שלהם. צעד קטן וואטסאפ - צעד משנה חיים למאות אלפי בני אדם".

ווטסאפ הקלטות כבדי שמיעה ודיבור פיצ'ר חדש WhatsApp (וואטסאפ)

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד