י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
התקיפות בארה"ב נמשכות

איש רפואה יהודי הוכה בזמן חופשתו בלאס וגאס

יהודי הותקף פיזית על ידי אדם שהציג את עצמו כפלסטיני בלאס וגאס, היהודי סיפר כי התוקף אמר לו "העם שלך לא יתקיים יותר, היהודים כבר לא יתקיימו יותר"

איש רפואה יהודי הוכה בזמן חופשתו בלאס וגאס
אלימות צילום: unsplash

איש רפואה מניו יורק סיפר לערוץ NBC כי הוא הפך לקורבן של אלימות אנטי-יהודית בזמן חופשה עם משפחתו בלאס וגאס. פול לבוביץ' מסטטן איילנד טייל בלאס וגאס עם אשתו ובנו, אך אירוע מחריד ואלים גרם לו "לאבד אמון במשטרה ובסוכנויות ממשלתיות" לדבריו.

ביום שני האחרון עצרו השלושה לשתות קפה בקזינו MGM, ונתקלו במשפחה אחרת שפתחה איתם בשיחה, אב המשפחה אמר ששמו סם, והוא פלסטיני. הם החלו לשוחח, ועד מהרה השיחה התחממה, "הוא אמר לי, "העם שלך לא יתקיים יותר" אמרתי לו "האם אתה יכול להגיד לי מה זה אומר" אמר לבוביץ', האיש ענה לו "היהודים כבר לא הולכים להתקיים יותר".

"אמרתי לו, תן לי לספר לך משהו אתה יכול לבדוק זאת בגוגל בעצמך, יהודים קיימים כבר 5,000 שנה", אמר לבוביץ', וסיפר כי באותו רגע הוויכוח הפך לאלים פיזית, "הוא צרח 'אתם רוצחים תינוקות' ואז הוא דחף אותי לאחור", אמר לבוביץ'. "נפלתי על הראש, על החלק האחורי של הראש. קיבלתי חבטה חזקה על הרצפה".

לבוביץ' אמר כי הוא מודע לאלימות שספג יותר מאדם רגיל, "בהיותי פראמדיק בניו יורק, אני מכיר דברים כאלה, יכול להיות לי דימום בתוך המוח שלי ואני אוכל למות" אמר.

לבוביץ' אמר שהוא צרח לאחרים להתקשר למשטרה, והוא התקשר בעצמו כשהצליח להשתחרר ממנו. "בדו"ח המשטרתי לא היה כתוב שזה פשע שנאה", אמר לבוביץ'. "כשאמרתי שאני יהודי גאה, הוא הכה אותי. אתה לא יכול פשוט להגיד שזה מקרה רגיל של אלימות, זה מקרה של פשע שנאה".

משטרת לאס וגאס אישרה כי היא חוקרת את התלונה ובודקת במצלמות אבטחה באזור ומבצעת מעקב. "איבדתי את האמון שלי במשטרה, כי זה היה פשע שנאה, והם מתייחסים לזה בדיוק כקטטה רגילה", אמר.

אנטישמיות בארצות הברית לאס וגאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד