י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"למה הם לא בבית ספר?"

השאיר את המרצדס ממונע ונגנב על ידי ילדים

חבר מועצה שמתמודד לראשות העיר אטלנטה, שהצביע בעבר בעד קיצוץ בתקציב המשטרה המקומית, מצא את עצמו בסיטואציה שלא חלם עליה. בעודו מדבר עם פוליטיקאי אחר מחוץ למכונית המרצדס שלו, קבוצת ילדים גנבה לו אותה לנגד עיניו 

השאיר את המרצדס ממונע ונגנב על ידי ילדים
pixabay

חבר מועצת העיר אלטנטה שבמדינת ג'ורג'יה בארה"ב, אנטוניו בראון, יצא מרכבו מסוג מרצדס כדי לדבר עם פוליטיקאי מקומי, בן נורמן, בצפון-מערב העיר ביום רביעי השבוע והשאיר אותו מונע. תוך כדי השיחה הוא מבחין בארבעה או חמישה ילדים, הצעיר רק בן 6 או 7, שנכנסים לרכבו היוקרתי. כך דיווחה רשת WAGA-TV.

"ילד אחד ישב במושב הנהג", סיפר בראון לתקשורת המקומית. "בן ניסה לפתוח את הדלת כדי להוציא אותו מהמכונית. הוא נלחם איתו. לאחר מכן ניסיתי להוציא אותו מהמכונית. שלושת הילדים האחרים התלבטו אם להיכנס לרכב או להישאר מחוצה לו. הוא התחיל ללחוץ על הגז, אז בן עזב אותו".

"כשהוא התחיל לנסוע, ידעתי שאם אני לא מרפה, כנראה הייתי יכול להרוג את עצמי כי הוא נסע כל כך מהר, והייתי נפגע".

בראון סיפר עוד כי הגיש תלונה למשטרת אטלנטה והודה לכל מי שהתעניין בשלומו: "תודה לכל מי שהתעניין בשלומי, מעריך את האהבה והתמיכה. המכונית שלי לא נמצאה במצב טוב, אבל המצב יכול היה להסתיים הרבה יותר גרוע", הוא צייץ ביום רביעי בלילה.

"תודה למשטרת אטלנטה שנקטה פעולה מהירה לטיפול במצב". הרשויות אישרו כי מאוחר יותר מצאו את מכוניתו, אך לא אמרו אם ביצעו מעצרים כלשהם. נראה כי הילדים פעלו מתוך ייאוש, אמר בראון לערוץ WSB TV.

"הילדים האלה, השעה 12:30 אחר הצהריים. מדוע הם לא בבית הספר? מדוע איננו אוכפים מערכות כדי להבטיח שאם הם לא בבית הספר, הם במרכזי בילוי?".

הוא היה אחד משבעה חברי מועצה שהצביעו בעד לקצץ 73 מיליון דולר מתקציב מחלקת המשטרה באטלנטה.

חבר המועצה אנטוניו בראון. צילום: מתוך חשבון הטוויטר שלו.

חבר מועצה מרצדס גניבת רכב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד