י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בשיחה עם 'בחדרי'

עד לפגיעת הבקת"בים בלוד: "אש מטורפת"

לאחר שבמהלך הלילה נזרקו בקבוקי תבערה אל עבר בית משפחה יהודית בלוד, חיים נחמן, שגר בבניין ליד, בשיחה עם 'בחדרי' מספר על הנס שהתרחש: "הבחור קיבל מטפים בדיוק באותו ערב, ובזמן שזה בער הוא כיבה את זה" | בנוסף הזהיר: "לוד זה דקה מהמרכז, זה יכול להיות בני ברק"

עד לפגיעת הבקת"בים בלוד: "אש מטורפת"
הזירה והפורעים צילום: חיים נחמן, באדיבות המצלם

הפרעות בלוד: הרגיעה היחסית בארץ לא נותנת את אותותיה בעיר לוד, הלילה השליכו פורעים ערביים בקבוקי תבערה אל עבר בתים יהודיים בשכונה בה מתגוררים בעיקר חסידי חב"ד.

הבוקר (שישי) חיים נחמן, זמר פורץ דרך, שמתגורר בבניין סמוך, בשיחה עם 'בחדרי' מספר על הלילה הקשה שעבר על התושבים.

"בנין לידי, בשלוש לפנות בוקר, הגיעו שני חבר'ה וזרקו לקומה למטה ארבעה בקבוקי תבערה", מתאר נחמן ל'בחדרי חרדים', "זאת עוצמת אש מטורפת, וזרקו עוד בקבוקי תבערה לקומה למעלה".

בנס נמנע אסון מספר בקבוקי תבערה הושלכו לעבר בית משפחה יהודית בלוד

חיים נחמן מציין כי "בנס, הבחור קיבל מטפים בדיוק באותו ערב, אחרי הרבה זמן שהוא מחכה להם, ופשוט בזמן שהאש התחילה לבעור הוא כיבה את זה". לדבריו, "מדובר במשפחה עם ילדים ישנים באמצע הלילה, ופשוט זרקו עליהם בקבוקי תבערה. זה הזוי".

בנוסף, מדגיש התושב הנסער, "מדובר בשכונה של יהודים תמימים. המשטרה הגיעה בלילה אחרי שבמשך שבועות שלמים אנחנו קוראים להם להסתובב. איפה השב"כ? אם זה מתנחלים או דברים כאלה מיד תופסים אותם. פה הם עושים מה שהם רוצים".

"המשטרה עומדת בצד ולא עושה כלום. זה בושה. אין תחושת ביטחון. עד שהמשטרה לא תתעורר, ולא תבין שיש פה פוגרום אמיתי ביהודים, אנחנו נהיה במצב לא פשוט. לוד זה דקה מהמרכז. זה יכול להיות רמת גן או בני ברק", הזהיר.

לוד פורעים ערבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד