י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
תיעוד מקיסריה

נתניהו בשבע ברכות של דרעי: "איך אלוקים טיפל באופוזיציה של משה רבינו" • צפו

בצהריי יום השישי הגיעו ראש הממשלה נתניהו ורעייתו לשמחת שבע ברכות שערך השר אריה דרעי לבת הזקונים בקיסריה. נתניהו נשא דברים בשבח החברות רבת השנים ביניהם והתייחס לסיום גם לנואם שלפניו שהשווה אותו למשה רבינו • 'בחדרי חרדים' עם תיעוד מיוחד מהשמחה 

נתניהו בשבע ברכות של דרעי: "איך אלוקים טיפל באופוזיציה של משה רבינו" • צפו
נתניהו בשבע ברכות צילום: באדיבות המצלם

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום (שישי) בשבע ברכות לבת יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בקיסריה לצד בכירי הליכוד, יו"ר הכנסת יריב לוין והשרים יואב גלנט, ישראל כץ, יולי אדלשטיין, וכן סגן השר יואב קיש.

ראש הממשלה קם לשאת דברים לכבוד השמחה ואמר, "הרבה מאוד שנים שאני ואריה סועדים יחד, היינו קצת עם שיער יותר שחור, קצת יותר רזים ואיך אומרים - התבגרנו, הזדקנו והחכמנו יחד. אנחנו עובדים, אני אומר לכם ללא שום הגזמה, בשיתוף פעולה של אחים. אחים לדרך, אחים במחשבה ואחים בפעולה".

"לשמחתנו", אומר ראש הממשלה בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים', "יש לנו גם, איך אמרת - 'ביבי צריך אריה חזק'? אריה אחד צריך אריה שני, אבל יש לנו שתי לביאות! נשות חיל. לרעייתי שרה ויפה הנפלאה שלנו, ביחד אתם פשוט שילוב מדהים. שאנחנו רואים שזו הבת האחרונה, הקטנה, הבת הזקונים שמתחנת ביום זה, אנחנו מאחלים לכם באמת חיים מאושרים, ולצד זה אנחנו יודעים שנשאר עוד אחד ונטפל בו בהמשך".

"אנחנו באמת נושאים לכם את כל הברכות שבעולם מתוך המשפחה", והתייחס לנאום קודם שנישא בנוכחותו, שבו השווה הנואם את בנימין נתניהו למשה רבינו. על כך אמר נתניהו בסיום דבריו, "לגבי משה רבינו, אני רוצה להגיד לך משהו - אין כמו משה רבינו, אבל יש עוד סיבה, איך אלוקים טיפל באופוזיציה של משה רבינו? מה הוא עשה... אמר לי הרבי מלובביץ' - יהיו לך 119 להתעמת מולם ותנצח".

בשבע ברכות שערך הרב רפי מנת השתתפו יו"ר הכנסת יריב לוין השרים ישראל כץ, יולי אדלשטיין, יואב גלנט, סגן השר יואב קיש וכן יונתן תשבי, יעקב אטרקצ'י. האירוע הופק ע"י אברהם אסולין.

אריה דרעי שבע ברכות בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד