כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
לאחר פסיקת ביהמ"ש

גיא לרר לרני רהב בשידור חי: "אתה באמת חזיר חנייה" • צפו

אמש קיבל בית המשפט השלום בהרצליה באופן חלקי את התביעות ההדדיות שהגישו היחצ"ן רני רהב והעיתונאי חיים לוינסון. רהב הגיע לדבר על כך בשידור חי והמגיש הפתיע אותו עם תיעוד חי של רכבו חונה במקום אסור • צפו

גיא לרר לרני רהב בשידור חי: "אתה באמת חזיר חנייה" • צפו
‏‏רני רהב צילום: מסך ערוץ 13

אמש (חמישי) הגיעה לסופה הסאגה המשפטית בין עיתונאי 'הארץ' חיים לוינסון לאיש יחסי הציבור רני רהב. המחלוקת בין השניים החלה לפני כשלוש שנים אז לוינסון פרסם תיעוד של כביכול רכבו של רהב שחונה באדום לבן בתל אביב, במה שהוביל לתביעות הדדיות של השניים.

בחודש מאי 2018 הגיש רהב תביעה לשון הרע נגד לוינסון, לאחר שכינה אותו בטוויטר "חזיר חניה" וטען כי באירוע מסוים רהב חנה ב"אדום-לבן" בניגוד לחוק.

לוינסון בתגובה תבע את רהב על שפרסם עליו שהוא בעל חובות ודרש ממו"ל 'הארץ' עמוס שוקן להקים ועדת בדיקה בראשות שופט עליון בדימוס לבדיקת השמועות הללו.

בית המשפט השלום בהרצליה קיבל חלקית את תביעתו רני רהב נגד לוינסון כיוון שהרכב שפרסם לוינסון בטוויטר התברר כרכב אחר שלא שייך לרהב. גם התביעה שכנגד שהגיש לוינסון נגד רהב התקבלה בחלקה. תוצאת פסק הדין היא שהחיובים של כל צד כלפי משנהו מתקזזים.

אתמול הגיע רהב לאולפן 'הצינור' בהגשת גיא לרר כדי לדבר על תוצאות התביעה, אך אז התרחש אירוע ביזארי במיוחד כאשר בשידור חי הציג לרר לרהב שרכבו בעת השידור חוסם נתיב נסיעה בניגוד לחוק.

רהב הסביר כי יש נהג ברכב ועל המשטרה לטפל בו, אך סירב לבקשתו של לרר להתקשר לנהג ולבקש ממנו להזיז את רכבו מנתיב הנסיעה.

רני רהב חיים לוינסון חנייה גיא לרר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד