כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
ימי הכרעה

בליכוד מציגים את ההסכם עם בנט; סירב לחתום

בליכוד חושפים את מה שהוצע לנפתלי בנט בתמורה לחבירה לליכוד וטוענים כי הלילה הגיעו איתו לסיכומים, אולם הוא ברח ולא הסכים לחתום 

בליכוד מציגים את ההסכם עם בנט; סירב לחתום
נפתלי בנט/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל/דוד כהן, פלאש 90

השבוע הבא יהיה אולי אחד הדרמטיים וההיסטוריים בתולדות מדינת ישראל, וצפויות להתקבל בו הכרעות קריטיות, האם תם עידן בנימין נתניהו או שמא ממשלת השינוי תיכשל ותיגנז למרות ההסכמים הקואליציוניים שכבר חתם יאיר לפיד עם המפלגות. 

יו"ר ימינה ח"כ נפתלי בנט, צפוי להכריע בשבוע הבא האם לחבור לגוש השינוי ולחטוף אולי את ההזדמנות היחידה בחייו לכהן כראש הממשלה או שמא לחבור לגוש הימין תוך ספק אם תוקם ממשלה.

גורמים בליכוד טענו היום (שישי) כי בשעות הלילה אתמול הגיעה הליכוד להסכם סופי עם נפתלי בנט, שבמסגרתו הוא קיבל את כל דרישותיו, אך למרות זאת סירב לחתום על המסמכים.

לפי הדיווח של עמית סגל ב'חדשות 12', על פי אותם גורמים בליכוד, במסגרת ההסכם, הסכימו בליכוד לרוטציה של שנה וחצי בשנה הרביעית, שבה יכהן נפתלי בנט כראש הממשלה, בנוסף ל-6 שריונים לחברי 'ימינה' בליכוד עד מקום 36. למקרה שיהיו בחירות חמישיות, נפתלי בנט ימונה לשר ביטחון, משנה לרה"מ וממלא מקום רה"מ בנבצרות רפואית ונסיעות לחו"ל. בנוסף סוכם כי 'ימינה' תקבל עוד שני משרדים בכירים.

"לצערנו", אמרו אותם גורמים בליכוד, "למרות ההגעה לסיכומים עם הליכוד, בנט מסרב לחתום והוא דוהר לממשלת שמאל עם לפיד, מרצ והעבודה, בתמיכת המשותפת".

נפתלי בנט מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד