י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
הלחץ משני הצדדים

"רק לא בחירות": בנט יצא אל המפגינים · צפו

לאחר שאתמול מי שנתנו את הטון מול ביתה של שקד היו המפגינים נגד ממשלת השינוי, הבוקר הגיעו מאות מחוץ לביתו של יו"ר 'ימינה', וקראו לו ללכת לקואליציה יחד עם לפיד: "המטרה שלנו זו ממשלת אחדות בראשותו של בנט" | בנט יצא אליהם: "נעשה מה שטוב לישראל" · צפו

"רק לא בחירות": בנט יצא אל המפגינים · צפו
בנט עם הפעילים מחוץ לביתו צילום: באדיבות המצלם

חמישה ימים למנדט של יאיר לפיד, והבוקר (שישי) הפגנת תמיכה בממשלת השינוי התקיימה מחוץ לביתו של יו"ר 'ימינה' נפתלי בנט ברעננה, שבה השתתפו פעילי המפלגה וכמה מראשי מטות.

המפגינים, מאות במספר, הגיעו בסמוך לביתו ועשו קבלת שבת, כשהם עם דגלי ישראל ושלטים הקוראים לבנט להמשיך במגעים לממשלת השינוי, לשכנע את שאר המפלגה ולהצטרף אליה.

בעיצומה של ההפגנה, יצא נפתלי בנט אל המפגינים כשהוא לבוש חולצת פולו ומכנסי ג'ינס, ורמז כי הוא בעד הפגנתם: "אנחנו נעשה מה שטוב לישראל", אמר בנט.

יוסי סבג, ממארגני ההפגנה וראש מטה ימינה באשדוד, אמר ל'בחדרי חרדים': "היו פה מאות האנשים שקראו לממשלת אחדות. המטרה שלנו זו ממשלת אחדות בראשותו של בנט. רק לא בחירות, שיעשו רק רע לישראל".

"באנו היום לחבק ולחזק את נפתלי בנט", אמרה ליאת מרקוס ראש מטה 'ימינה' בנתיבות ל'בחדרי חרדים', "אמרנו לו כי אנחנו מחזקים אותו לבצע את המהלך הכל כך מתבקש בשעה לא פשוטה זו הקמת ממשלת חרום ישראל חייבת ממשלה מתפקדת".

"נכון, זה לא מה שרצינו מראש, אבל מה לעשות שביבי לא הצליח להקים ממשלה לכן בכדי למנוע בחירות חמישיות, כעת חייבים לחבור למפלגות נוספות ויחד להקים ממשלה מתפקדת. היחיד שמסוגל להוציא את ישראל מהמצב הזה זה בנט", הוסיפה.

נפתלי בנט ממשלת בנט לפיד הפגנת פעילי ימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד