י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"מרצה את הבייס"

רינה מצליח על הדרמה הפוליטית: "שקד עצבנית ונוטה לבכי"

הפרשנית רינה מצליח מספרת כי הימים האחרונים קשים במיוחד על איילת שקד שלדבריה רוצה לרצות את הבייס הפוליטי שלה וההליכה לשמאל קשה עליה מאוד וגורמת לה לעצבנות ולבכיות

רינה מצליח על הדרמה הפוליטית: "שקד עצבנית ונוטה לבכי"
פעילים של ימינה צילום: פלאש 90

אמנם יו"ר ימינה בניט הכריע כי פניו לממשלת שינוי, אך בתוך מפלגתו התחושות מעורבות וקיימים חילוקי דעות. ח"כ שיקלי כבר הודיע שלא יתמוך בממשלה עם לפיד והשמאל, וגם הבכירה שקד סובלת "מכאבי בטן" בעקבות המהלך.

הפרשנית רינה מצליח מספרת ב'חדשות 12' כי על איילת שקד עוברים ימים לא פשוטים. בעוד בנט חש טבעי עם הליכה לממשלה עם השמאל, לה הצעד הזה מתעכל הרבה פחות טוב.

לפי מצליח, שקד שאמורה לכהן כשרת פנים בממשלה החדשה, מסתובבת בימים האחרונים עם "כאבי בטן", היא עצבנית ואף נוטה לפרקי בכי מחשש שהמהלך יביא לסוף דרכה הפוליטית.

בהמשך אמרה מצליח בשם מקורביה של שקד כי הדיווח על בכיותיה של שקד אינן נכונות ואף הבהירו כי מדובר באמירה "שוביניסטית".

מצליח מסבירה כי לאיילת שקד קשה להיפרד ממה שמכונה "הבייס הפוליטי שלה" בימין, אלה שלא מוכנים לשמוע על ממשלת שינוי. לדברי מצליח שקד מעדיפה כמובן את הצעת נתניהו בה היא משתלבת ברשימת הליכוד שם היא רואה את עצמה פורחת ונוסקת ברשימה.

מצליח נוגעת באופייה של שקד ומסבירה כי היא מנהיגה מזן אחר, כזו "שמרצה את הבייס הפוליטי שלה ומתקשה לעשות מהלך שחורג מכך".

מצליח גם נוגעת באופציות הפוליטיות על השולחן ומסבירה כי קיימת רק אופציה אחת לממשלה - ממשלת שינוי. האופציה השנייה היא הליכה לבחירות חמישיות ולשם בעצם חותר ראש הממשלה נתניהו.

עוד מספרת מצליח כי בליכוד טענו כל העת בפני ימינה שיש בידיהם עריקים אם רק יסכימו להגיע לממשלת ימין, אך בשעת מעשה לא הציגו כאלה בפניהם.

מצליח טוענת כי אם בזמן ההסלמה והפרעות בערים המעורבות לא נמצאו עריקים בתקווה חדשה שיטילו וטו על שותפות פוליטית עם הערבים, כעת כבר ברור שלא יהיו כאלה.

איילת שקד מפלגת ימינה הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד