י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
עמדה מפתיעה

הח"כים החרדים שמברכים על ממשלת השינוי

באופן מפתיע ישנם כמה חברי כנסת חרדים שבשיחות סגורות שלא לציטוט דווקא מברכים על ממשלת בנט-לפיד. כמה מהם ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' אומרים כי אותם הממורמרים שלא הצביעו יבינו מהר מאוד מה מפסידים כאשר החרדים באופוזיציה וישובו להצביע

הח"כים החרדים שמברכים על ממשלת השינוי
חברי הכנסת החרדים בהצבעה צילום: באדיבות המצלם

את הימים הקרובים ככל הנראה ינצלו חברי הכנסת החרדים לארוז את לשכותיהם, מי במשרדי הממשלה ומי בוועדות או בעמדות הכוח בהם החזיקו, לאחר מכן הם יתרגלו לאופוזיציה ויתקפו את הממשלה, בה למשל האויב מספר 1 - אביגדור ליברמן יכהן כשר האוצר, אך יש קולות מתוך הסיעות החרדיות שדווקא מברכות על הקמת ממשלת השינוי שתשאיר אותם באופוזיציה.

מספר חברי כנסת חרדים ששוחחו עם 'בחדרי חרדים', בימים האחרונים העלו עמדה מפתיעה באפשרות כי מאמצי לפיד להקמת ממשלה אכן יצליחו ויבשילו להשבעה והשארת החרדים באופוזיציה.

״אולי שנשב באופוזיציה בלי תקציבים ובלי אפשרות לסייע, אבל סוף סוף הציבור החרדי הממורמר יבינו כמה הח"כים החרדים עובדים למענם", אמרו אותם חברי כנסת, כמובן בשיחות סגורות, דברים של יעזו לומר לציטוט.

חברי הכנסת הזכירו את השנה החולפת שבה הועלו טענות רבות כלפיהם על התנהלותם בעמדות הכוח שהם מחזיקים, האלימות המשטרתית כלפי החרדים, שנת הקורונה וההנהלות החרדים שהסתיימה בעשרות חרדים שנשארו בבית או תמכו במפלגות אחרות בימין בטענה שהנציגים לא עובדים למענם.

"בחצי שנה של ממשלה ללא חרדים, הציבור הממורמר יבין את המשמעות להצביע דווקא לציבור החרדי, ולא לחפש מפלגת אחרת כדוגמת ימינה או סמוטריץ׳ שלא באמת דואגים לחרדים וכולם יחזרו הביתה", הם סיכמו.

חברי כנסת חרדים ממשלה ללא חרדים ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד