י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
כלו כל האפשרויות

בכיר הליכוד הציע לנתניהו: אחליף אותך לשנה

לאחר הדיווחים כי בנט ולפיד ישביעו את ממשלת השינוי בימים הקרובים, מדווח כי השר כץ פנה לנתניהו והציע לו לקיים פריימריז במרכז 'הליכוד' לראשות המפלגה - ובהן כץ ככל הנראה ייבחר, ואז האחרון יכהן שנה אחת כראש הממשלה, כדי לאפשר לסער להצטרף | נתניהו דחה את ההצעה

בכיר הליכוד הציע לנתניהו: אחליף אותך לשנה
בנימין נתניהו צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

לאחר שהתעמת עם חברו למפלגה ניר ברקת בטענה שהאחרון חותר תחת ראש הממשלה, הערב (מוצ"ש) דווח כי שר האוצר ישראל כץ הציע לבנימין נתניהו להחליף אותו למשך שנה אחת, כדי לאפשר הקמת קואליציית ימין.

על פי הדיווח ב'חדשות 12', השר כץ הציע לראש הממשלה לערוך בחירות פנימיות בתוך מרכז 'הליכוד' על ראשות המפלגה, שבהן היה כץ כנראה זוכה, והאחרון יכהן כראש הממשלה בשנה הראשונה בקואליציית הימין, כדי לאפשר לגדעון סער שהתחייב לט לשבת "תחת נתניהו" להצטרף.

כץ אמר לנתניהו כי במידה ויכהן בשנה הראשונה כראש ממשלה, תוקם קואליציית הימין, ובשלוש שנים לאחר מכן נתניהו ימשיך לכהן כראש הממשלה. על פי ההצעה, משפחת נתניהו תתגורר במעון הרשמי בבלפור במשך כל הקדנציה.

למרות הדיווחים כי ממשלת השינוי תושבע בשבוע הבא, נתניהו דחה את ההצעה של כץ, ובכך אפסו כמעט האפשרויות להקמת קואליציית הימין.

בנימין נתניהו ישראל כץ ניר ברקת פריימריז מפלגת הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד