כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
מתכוננים לממשלת השינוי

אנשי התקשורת שתומכים בנתניהו: קראו פרקי תהילים

לאור הדיווחים כי נפתלי בנט צפוי להכריז בימים הקרובים כי מפלגתו בדרך לממשלת השינוי, כמה אנשי תקשורת, שמזוהים עם נתניהו, החלו לסכם את פרק הזמן הממושך, שבו האחרון היה בתפקיד ראש הממשלה: "אוי איזו אופוזיציה זו תהיה" | בנוסף הפנו לקריאת פרקי תהילים: ‏"מוזמנים לומר את פרק קמד, ובמיוחד את פסוק יא"

אנשי התקשורת שתומכים בנתניהו: קראו פרקי תהילים
ראש הממשלה נתניהו עם כיפה לראשו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי שבמשך שנים הגנו עליו מפני ההתקפות עליו, הערב (מוצ"ש) אנשי התקשורת הבכירים שמזוהים כתומכי נתניהו, החלו לסכם את פרק הזמן של כהונתו כראש ממשלה, זאת לאחר הדיווחים על השבעת ממשלת השינוי כבר בשבוע הבא.

"‏אם ביבי היה חושב על ביבי לפני הכל (כמו שבנט חושב על בנט לפני הכל)", צייץ איש התקשורת ינון מגל והמשיך, "הוא כבר היה פורש מזמן תמורת ביטול כתבי האישום נגדו, עסקים והרצאות של הרבה מליונים סיגרים ושמפניות ורודות. הוא את שלו כבר עשה".

"אבל הוא פטריוט וציוני אמיתי. וגם אם יאלץ להוביל את האופוזיציה, אוי איזו אופוזציה זו תהיה", כתב איש התקשורת שמשדר ב'103fm' ו'ערוץ 20'.

העיתונאי אראל סג"ל, גם הוא מ'103fm' ו'ערוץ 20', תקף את שקד ובנט: ‏"הם האידיוטים השימושיים של השמאל. קודם מעיפים את ביבי, מפרקים את גוש הימין, ואז מתפנים למנה העיקרית פירוק הזהות היהודית של המדינה והקמת מדינה פלסטינית. הכתובת על הקיר באותיות קידוש לבנה".

"‏איך זה שכל אלו שהסבירו לנו כמה הם ימין. וכמה נתניהו לא ימין. וכמה הוא בלם את ההתיישבות ביו״ש. איך זה שכל המתחזים הללו לימין שותקים כאשר בנטיקו והמתחסדת הולכים להקים ממשלת שמאל?", צייץ שמעון ריקלין מ'ערוץ 20'.

לאחר מכן, הפנה ריקלין אל פרק תהילים: ‏"מוזמנים לומר את פרק קמד בתהילים ובמיוחד את פסוק יא: "פצני והצילני מיד בני נכר אשר פיהם דיבר שווא וימינם ימין שקר".

"‏פְּצֵנִי וְהַצִּילֵנִי, מִיַּד בְּנֵי-נֵכָר: אֲשֶׁר פִּיהֶם, דִּבֶּר-שָׁוְא; וִימִינָם, יְמִין שָׁקֶר", כתב אראל סג"ל, מתוך התהילים.

בנימין נתניהו תומכי ימין בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד