י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
הבחירות בניו יורק

המועמד לראשות העיר ניו יורק: "רוצה לגור בישראל"

אוהד החרדים ומדינת ישראל, אריק אדמס המתמודד לראשות העיר ניו יורק, המחזיק בסיכויים הגבוהים לזכות, נשאל באשר ליחסו לישראל והבהיר כי בכוונתו לגור בישראל אחרי שיפרוש מהחיים הפוליטיים ואף הוסיף בהלצה שיבחר ברמת הגולן

המועמד לראשות העיר ניו יורק: "רוצה לגור בישראל"
אדמס בביקור בקהילות החרדיות צילום: Yeshiva world news

אריק אדמס, מי שמועמד לראשות העיר ניו יורק, ומחזיק בסיכוי טוב לנצח, רוצה לגור בישראל לאחר שיסיים את תפקידו אם וכאשר ייבחר, המועמד המוביל אומר כי הוא כל כך אוהב את ישראל, "אני רוצה לקנות בית לאחר הפרישה ולגור במדינה היהודית".

נשיא רובע ברוקלין שמתמודד על ראשות העיר ניו יורק, נשאל אם הוא יהיה תומך נלהב של ישראל כמו שהיו ראשי ערים אחרים. "ביקרתי בישראל פעמיים, אני אחזור לשם שוב, ואני אנסה למצוא מגרש לבנות שם בית, כדי שזה יהיה מקום הפרישה שלי מהתפקיד, אני אוהב את עם ישראל, את האוכל, את התרבות, את הריקוד, את כל מה שקשור לישראל".

כשנשאל באיזה חלק בישראל הוא יבחר לגור, ​​אמר אדמס בצחוק: "ברמת הגולן", כך דווח ב'ניו יורק פוסט'. בעניינים שעומדים במרכז מסעות הבחירות של מספר מועמדים, אריק אדמס הנוצרי אמר כי ינקוט בצעדים לטובת נושא ברית המילה בנוגע לארגונים שונים שמנסים לפגוע בבריתות המילה, על ידי איסור מציצה, ולא יכריח ישיבות לתת חינוך חילוני עם שיעורים המנוגדים לאופי התלמידים.

כזכור כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', ידיד החרדים ואהוב על האוכלוסיות מתמודד לתפקיד ראש העיר ניו יורק בבחירות 2021. אדמס, נכנס לפוליטיקה לאחר קריירה של כשני עשורים כבכיר במשטרת ניו יורק.

אריק שמכהן כנשיא רובע ברוקלין מטעם המפלגה הדמוקרטית מאז 2013, הפך למועמד בולט לקראת הבחירות ביוני 2021, כשהוא מקבל תמיכה בלתי מסויגת מהציבור החרדי בניו יורק.

הוא שירת במשך 22 שנים במשטרת ניו יורק וסייע בגיוס 100 אפרו אמריקנים שיהיו אנשי קשר של האוכלוסיה האפרו האמריקנית והמשטרה כדי למנוע מקרי אלימות בין המשטרה לאזרחים.

אריק אדאמס הוא תומך נלהב של הקהילה היהודית בניו יורק, הוא מגיע באופן קבוע לאירועים לשיפור היחסים בין הקהילות החרדיות, והעניק כספים לארגוני הקהילה הנדרשים, ארגון הצלה, ארגון השומרים, ארגון מתעסקים, וארגוני חסד שונים. לאחרונה הוא הצליח לגייס כספים לשם רכישת שני אמבולנסים חדשים המשרתים את ארגון 'הצלה' בוויליאמסבורג.

הבחירות לראשות עיריית ניו יורק יערכו רק ב-2 לנובמבר, ב-22 ביוני יערכו בחירות למועמד מטעם המפלגה הרפובליקנית ומועמד מטעם המפלגה הדמוקרטית. ראש עיריית ניו יורק המכהן, ביל דה בלאזיו, לא מתמודד לקדנציה שלישית בגלל מגבלות הקדנציה.

אריק אדאמס ראש עיריית ניו יורק בחירות לראשות העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד