ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
אנטישמיות באוסטריה

ביקש מהנוסעים להפסיק להכחיש את השואה וספג אגרופים

נוסע ברכבת באוסטריה ביקש מזוג נוסעים להפסיק להכחיש את השואה ולהפסיק לעסוק ברטוריקה אנטישמית על יהודים וישראל. זה לא הלך טוב ואחד הנוסעים הכה אותו באגרופים

ביקש מהנוסעים להפסיק להכחיש את השואה וספג אגרופים
נסיעה ברכבת בעידן הקורונה צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

אירוע אנטישמי באוסטריה: גבר שנסע ברכבת ב-21 במאי ליד אמסטטן, עיר הממוקמת כ-100 ק"מ ממזרח לווינה, הותקף על ידי שני מוסלמים. כך דווח בעיתון המקומי Heute.

התוקף לדברי העדים נראה מזרח תיכוני, הוא דיבר על ישראל עם נוסע אחר, שנראה גם הוא צעיר מזרח תיכוני, הוא חבש כפיה שנהוג ללבוש אותו באירועים פרו פלסטיניים.

על פי הדיווח, השיחה בין שני הגברים הייתה מלאה באמירות אנטישמיות, והגיעה להכחשת השואה שאינה חוקית באוסטריה. הקורבן בן ה-32, ששמו לא פורסם, ביקש מהגברים האחרים להפסיק את ההערות האנטישמיות, אך הם התעלמו ממנו.

לפני היציאה מהרכבת, אחד הנוסעים היכה את הקורבן שלוש פעמים בפניו ופצע את שפתו. המשטרה מחפשת אחר שני הגברים, שעזבו את הרכבת לאחר התקיפה.

מספר התקיפות נגד יהודים ברחבי העולם אמנם ירד, אך עדיין יהודים מותקפים מילולית ופיזית. הקהילות היהודיות בעולם מדווחות על עלייה במניין אירועים אנטישמיים מאז תחילת הלחימה בין ישראל לחמאס בתחילת החודש. הפסקת אש הושגה ב-21 במאי לאחר 11 ימי לחימה, אך נראה כי אירועים אנטישמיים עדיין מתרחשים בקצב גבוה.

אנטישמיות באוסטריה הכחשת שואה הותקף ברכבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד