י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"חשבתי על הגרוע מכל"

הנהג איבד שליטה: שלושה חרדים ניצלו בתאונה

נהג רכב שנסע בכביש 17 בניו יורק ביום רביעי האחרון, הודה להקב"ה על הנס הגדול שהיה לו, לאשתו ולנוסע נוסף, כאשר רכבם סטה לפתע, סטה לצד הדרך והתרסק. "חשבתי על הגרוע מכל, הייתי צמוד למשאית ולא יכולתי לעשות כלום", שחזר הנהג החרדי

הנהג איבד שליטה: שלושה חרדים ניצלו בתאונה
הרכב המרוסק צילום: Yeshiva world news

ביום רביעי האחרון אירע נס גדול לשלושה חרדים תושבי ניו יורק. הם נסעו תחת גשם כבד בכביש 17, כשלפתע הרכב החל להתנודד ולהחליק ואיבד שליטה, האיש נסע בסמוך למשאית ארוכה ללא יכולת לעצור וחשש שהוא ימחץ תחתיה, עד שבחסדי שמים הוא הצליח לעצור בצד הדרך כשהרכב מעוך והשמשה הקדמית מנופצת, לאחר בדיקות בבית החולים, הם שוחררו בריאים ושלמים, למעט כמה שריטות וחבלות יבשות.

האיש סיפר לאתר Yeshiva world news על שהתרחש ועל החשש הגדול שלו באותם רגעי אימה; "אני נסעתי מההרים לכיוון העיר בשעה 18:30, והיה גשום מאד, ופתאום אני מתחיל להחליק, אני לא יודע למה זה קרה, אולי תקלה ברכב, או פשוט ככה אלוקים רצה, היו איתי ברכב עוד שני אנשים, אשתי ועוד נוסע נוסף, הרכב החליק ולא היתה לי שליטה עליו".

הוא סיפר על הרגעים בהם חשב שהוא לא יינצל, "עברו לי בראש דברים נוראיים, אבל ברוך השם הרכב נעצר בסוף בצורה בה יכולנו לצאת, הרכב אמנם היה הרוס וחבוט, אבל כולם הצליחו לצאת מהרכב בשלום, ברוך השם, חסדי השם".

"משם" הוא מספר, "הלכנו לבית החולים כדי להיבדק שאין משהו פנימי שנפגע, וברוך השם היו רק מכות יבשות וחתכים קטנים ושריטות, אנחנו מודים להקב"ה על עכשיו וגם על העתיד".

תאונת דרכים איבוד שליטה חרדים ניו יורק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד