ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"צריך להעניש אתכם"

תושבת שדרות ביקשה הנחה לחופשה - וסורבה בגסות

לאחר מבצע 'שומר החומות', במהלכו שהו תושבי העיר הרבה במקלטים, תושבת שדרות התקשרה לבעל וילה במטרה להזמין נופש למשפחתה, אך כששמעה על המחיר ובקשה הנחה, נתקלה באטימות חסרת מעצורים | האזינו

תושבת שדרות ביקשה הנחה לחופשה - וסורבה בגסות
אילוסטרציה צילום: pixabay

ברקע המצב המשבר הפוליטי שמסתמן כי מגיע לסופו, אתמול (מוצ"ש) פורסמה הקלטת שיחת, בה בעל וילה מסרב להעניק הנחה לתושבי שדרות, רק בגלל הזהות הפוליטית של תושבי העיר.

בשיחה, שהקלטה ממנה פורסמה ב'חדשות 13', נשמעת תושבת שדרות ביום רביעי האחרון מתקשרת אל וילת נופש, ומבקשת לשמוע מחיר לשתי לילות למשפחה ולעוד משפחות נוספות. כאשר היא שומעת את המחיר, היא מתעניינת באפשרות לקבל הנחה, אך בעל הצימר מסרב כשהוא מכליל את הצבעתה האישית של הגברת והזהות הפוליטית של העיר למצב הביטחוני ולהזמנת הנופש.

"אני מתקשרת לגבי הווילה להשכרה", נשמעת האישה אומרת לבעל דירת הנופש וממשיכה, "אנחנו 7 משפחות, כולל ילדים. אנחנו רוצים לעשות לעצמינו סוף שבוע כיפי כזה, יחד. כולם באווירה. רציתי רק לדעת כמה זה ליומיים?".

בעל הנופש עונה לה: "15 אלף ללילה", מיד היא מבררת שוב, "15 אלף ללילה?! גם אם אנחנו תושבי שדרות?".

"בעיקר כי אתם תושבי שדרות", ענה בתקיפות בעל הנופש ואף נימק את תשובתו, "אתם תמשיכו ללכת לקלפי ולשים ביבי, אז צריך להעניש אתכם. את לא חושבת?".

שדרות ביבי נתניהו חופשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד