י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חטא המרגלים

הרב אליהו לבנט ושקד: "מתחייבים לא לשתף אתכם פעולה"

לאור הדיווחים על הסכמתו של יו"ר 'ימינה' להצטרף לממשלת השינוי, הרב שמואל אליהו, מבכירי רבני המגזר הדתי-לאומי ורבה של צפת, תקף את איילת שקד ונפתלי בנט: "מי שרימה אותנו ומכר אותנו - איבד לעולם את האמון שלנו" | בנוסף המשיל לחטא המרגלים

הרב אליהו לבנט ושקד: "מתחייבים לא לשתף אתכם פעולה"
הרב שמואל אליהו צילום: צילום מסך

אחרי שדווח כי בנט קיבל את החלטה ללכת לממשלת השינוי, היום (ראשון) הרב שמואל אליהו, רבה של צפת, תקף את בכירי 'ימינה', והודיע כי לא יהיה לאן בייס שיחכה להם.

"בפעם הקודמת שבנט ושקד ניצלו את הבית היהודי ופיצלו אותו כחודש לפני הבחירות ונכשלו, סלחו להם", כתב והמשיך, "בשם האחדות הסכימו לחזור ולתת להם מקום להוביל את הציונות הדתית, וטעו. הפעם לא".

"אם תמליכו ממשלת שמאל שתסכן את היהדות ואת ההתיישבות – אנחנו מתחייבים לא לשתף אתכם פעולה בעתיד בשום אופן וצורה. לא נשתף פעולה עם אנשים שהבטיחו עשרות פעמים בצורה מפורשת לא להכתיר את השמאל, ומפרים את ההבטחות בריש גלי ומכשירים את השקר בק"ן טעמים", הוסיף.

הרב המשיך: "עכשיו ימחאו לכם כפים כל אלה שמשתמשים בכם. תזכרו את עשרים המנדטים בסקרים, כולם הפנו לכם עורף. תזכרו היום כי כשתפול הממשלה הזאת, לא יהיה לכם לאן לחזור. אנחנו מתחייבים".

"מי שרימה אותנו ומכר אותנו - איבד לעולם את האמון שלנו ולא יכול להנהיג יותר. לפני שאתם חותמים. תזכרו. הפעם זה סופי. אין דרך חזרה. אם אתם מכתירים ממשלת שמאל, תשכחו מאיתנו", סיכם.

הרב שמואל אליהו נפתלי בנט חטא המרגלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד