י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מעמד נורא הוד

בעוד ימים ספורים: התפילה בעמוקה שתחיש לכם את הזיווג עד ראש השנה הקרוב

תפילה כזו לא רואים בכל יום, בשעת חצות של קודם יום ההילולא בעמוקה שיחול בכ''ו סיון, יקיים הגרמ''ש אדלשטיין מעמד נורא הוד לישועת רבים במקום. בברכת רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי כלל התורמים לכלות עניות יזכו במידה כנגד מידה למצוא את זיווגם ולהתארס עד לראש השנה תשפ''ב • כל הפרטים

בעוד ימים ספורים: התפילה בעמוקה שתחיש לכם את הזיווג עד ראש השנה הקרוב
תפילה בעמוקה צילום: באדיבות המצלם

בעוד זמן לא רב, בעוד שבוע בדיוק, יחול היום הגדול, כ''ו סיון, יום בו מציינים בעולם כולו את יום היארצייט של התנא רבי יונתן בן עוזיאל זיע''א הטמון בעמוקה שבצפון.

לחצו כאן כדי להיות שותפים למעמד נורא ההוד<<<

די להזכיר את השם ''עמוקה'' בכדי להעביר רטט של קדושה בהמונים, הציון הק' הפך מאז ומקדם לאבן שואבת, לנחלת הכלל, רבים נושעו במקום המסוגל לזיווגים, רבים מצאו שם, במקום הקדוש הזה, את זיווגם הנכון משורש נשמתם.

כבר שנים, מאות שנים, שהמקום המסוגל בעמוקה הפך לאבן שואבת, למגדלור של ישועות, רבים נוהרים למקום ורואים ישועות גדולות בענייני זיווגים למעלה מדרך הטבע, ממש כך.

כעת, ימים ספורים קודם יום ההילולא מודיעים ב'קופת העיר' כי בשל הביקוש הגדול וחסר התקדים של כלות עניות רבות שאין להם מאומה לצורך נישואיהם יקיים הגאון רבי מרדכי שמואל אדלשטיין שליט''א בשעת חצות של קודם יום ההילולא מעמד נורא הוד של תפילה והתרת קללות במקום המסוגל.

זה הולך להיות מעמד הוד וחסר תקדים, לילה לפני יום ההילולא, בשעת חצות, יגיע הגרמ''ש אדלשטיין שליט''א ויערוך במקום מעמד תפילה והתרת קללות לישועת המונים.

לחצו כאן כדי להיות שותפים למעמד נורא ההוד<<<

לקראת המעמד הנדיר וחסר התקדים התבטא רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א בהתבטאות נדירה ויוצאת דופן לגבי מעמד התפילה בחצות שקודם יום ההילולא בעמוקה.

בדבריו אמר רשכבה''ג, "התורמים למגבית 'קופת העיר' עבור כלות עניות בסך 513 ש"ח, בגמ' חתן, כלה, ובצירוף תפילת הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א במעמד התרת קללות בעמוקה וכפי שקביל מאביו מרן הגר"י אדלשטיין זצ"ל, יזכו בזכות כח הצדקה והתפילה מידה כנגד מידה להתארס עד ראש השנה תשפ"ב".

אתם מבינים את משמעות הברכה של מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א? אתם מבינים את העוצמות? נגמרו ימי הצפייה. בגזירה של מידה כנגד מידה בזכות זה שתעזרו לכלות שאין להם מאומה, ובזכות התפילה בעמוקה תזכו למצוא את זיווגכם עד לראש השנה תשפ''ב. ברכה נדירה וחסרת תקדים לכל דבר.

דבריו של רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א עוררו הדים רבים בארץ ובעולם כולו כאשר המונים מביעים את רצונם להצטרף למעמד התפילה חסר התקדים כאשר זיווגם מובטח להם עד ראש השנה תשפ''ב.

כעת זה הזמן שלנו, שלכם, להצטרף למעמד התפילה הזה, לסייע לכלות שאין להם מאומה ולזכות להצטרף למעמד התפילה שיחיש לנו את הזיווג שלנו, שיביא לנו את הישועה לה אנו כל כך מצפים עד ראש השנה תשפ''ב. הצטרפו כעת והבטיחו לעצמכם ששמכם ושמות יקיריכם המצפים לזיווג יהיה שם.

לחצו כאן כדי להיות שותפים למעמד נורא ההוד<<<

זיווג הגון מעוכבי זיווג קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!