ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
קרבות הירושה

כ"ץ תוקף את ברקת, ומודה לראשונה: מעוניין להחליף את נתניהו

שר האוצר מודה לראשונה בקולו כי הוא פועל על מנת להחליף את יו"ר התנועה בנימין נתניהו, ותוקף את חבר הכנסת ניר ברקת על ארגון "כנס חתרני" | ברקת בתגובה "אני בטוח שגם ישראל כץ לכשיגיע לאירוע יתמוך בתוכניות

כ"ץ תוקף את ברקת, ומודה לראשונה: מעוניין להחליף את נתניהו
כץ וברקת צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

בעוד נתניהו מנהל קרב מוחות אדיר מול בנט לפיד וסער, בליכוד קרבות הירושה החלו לצוף מעל לפני השטח, בימים האחרונים החלה ההתקוטטות בין ישראל כ"ץ שר האוצר, לניר ברקת, זה שהובטח לו אותו התיק לפני הבחירות הקודמות.

ברקת שהתחדש לאחרונה בדובר חדש, כתב גל"צ צחי דבוש, פרסם כי הוא מארגן כנס מיוחד בו יפרוס את חזונו, וחוטף אש מכיוונו של כ"ץ המכנה את הכינוס כ"חתרני".

בתוך כך, הבוקר (ראשון) אישר כ"ץ את הדיווח מליל אמש כי הציע לנתניהו להתמנות לשנה לתפקיד ראש הממשלה במקומו, ומודה לראשונה בקולו כי הוא מעוניין להחליף אותו: "חבריי היקרים. כפי שפורסם אמש, הצעתי לראש הממשלה נתניהו לפני מספר שבועות לאפשר למרכז הליכוד לבחור באופן דמוקרטי מועמד זמני לראשות הממשלה מטעם הליכוד למשך שנה, שיוכל להרכיב ממשלת ימין ולהשיב לו את המנדט לאחר שנה, וזאת בעדיפות על מתן הרוטציה והשריונים שהוצעו לבנט והליכה לאופוזיציה" כתב כ"ץ.

כ"ץ הבהיר: "ההצעה הייתה מותנית כמובן בהסכמת ראש הממשלה, שגם היה אמור להציע אותה למרכז הליכוד כיו"ר התנועה. ראש הממשלה לא קיבל את ההצעה ובזה היא הוסרה מסדר היום.

עוד הוסיף: "האמנתי שסיכויי להיבחר גבוהים בשל שורשיי בתנועה ובשל ניסיוני הרב והתפקידים הבכירים שמילאתי בהצלחה כשר חקלאות, תחבורה, מודיעין, חוץ וכעת כשר אוצר, שמנע בשנה האחרונה ממיליון מובטלים חרפת רעב וקריסה ממאות אלפי עסקים, תוך שמירת מעמדה הגבוה של כלכלת ישראל בעולם, דבר שתרם תרומה מכרעת לשמירת בסיס כוחו של הליכוד בציבור, לצד רה״מ ושר הבריאות, שהובילו את מבצע החיסונים".

לסיום שב כ"ץ לתקוף את ברקת: "אני משוכנע שהתקפותיו של ח"כ ברקת, בגלוי ובאמצעות ס.מ.ס אנונימיים שנשלחים נגדי, ידחו בבוז ע"י חברי הליכוד, ואני פונה אליו פעם נוספת לבטל את הכנס החתרני שאירגן נגד רה"מ. בתקופה זו על כולנו לעמוד יחד במאבק על עקרונות הליכוד והובלת מדינת ישראל".

ביום שישי הגיב ברקת למתקפות של שר האוצר עליו ואמר: "‏אני שמח ונרגש להזמין אתכם לכנס להצגת חזון ותוכניות עבודה המבוססות על גישה יזמית והייטקיסטית עליהן עבדתי בשנים האחרונות עם טובי המומחים בארץ ובעולם, ובהם ראש הממשלה נתניהו".

עוד הוסיף ברקת: "אני בטוח שגם ישראל כץ לכשיגיע לאירוע יתמוך בתוכניות. במיוחד בימים אלה אנו צריכים לשמור על ליכוד מאוחד. זהו רגע האמת ואני קורא לבנט וסער לשים את השיקולים האישיים בצד ולהצטרף להקמת ממשלת ימין בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו".

מפלגת הליכוד ניר ברקת ישראל כץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד