י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
סודות השיווק המודרני

קורס מתקדם לשיווק דיגיטלי

לראשונה בישראל: קורס שיווק דיגיטלי מקצועי ופרקטי, ממי שעושה כסף כל יום משיווק דיגיטלי – סוכנות לשיווק דיגיטלי Digitwow

קורס מתקדם לשיווק דיגיטלי
שיווק דיגיטלי צילום: depositphotos

בעולם בו מעל 170 מיליון אנשים משתמשים ברשתות החברתיות באופן קבוע, כל איש מקצוע נדרש להכיר לפחות את עיקרי הליבה של השיווק הדיגיטלי, שהגדרתו במילים פשוטות היא  קידום מוצרים דרך האינטרנט או כל צורה של מדיה אלקטרונית.

אנשים צורכים תוכן דיגיטלי על בסיס יומיומי. בקרוב מאוד מרבית פלטפורמות השיווק המסורתיות ייעלמו, והשוק הדיגיטלי ישתלט על תחום שיווק העסקים לחלוטין, מכיוון שהוא זול יותר, אך בעיקר בגלל שהוא יעיל יותר, הרבה יותר!

התפתחות השיווק הדיגיטלי, ובמילים אחרות, איך השיווק הדיגיטלי הפך לחלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו?

המונח שיווק דיגיטלי שימש לראשונה בשנות ה- 90. העידן הדיגיטלי המריא עם בוא האינטרנט ופיתוח פלטפורמת Web 1.0. שאפשרה למשתמשים למצוא את המידע שרצו, אך לא אפשרה להם לשתף את המידע הזה ברשת. עד אז, משווקים ברחבי העולם עדיין לא היו בטוחים בפלטפורמה הדיגיטלית, ולא יכלו לדעת בוודאות האם האסטרטגיות שלהם יעבדו, מכיוון שהאינטרנט עדיין לא ראה פריסה נרחבת.

מאז ועד היום עולם השיווק באינטרנט עבר תמורות והתפתחויות רבות. אם נבחן את ציר הזמן, לא נוכל להתעלם מהופעת באנר הלחיצה הראשון בשנת 1993, היווסדה של ענקית הרשת "גוגל" בשנת 1998, שהשאירה אבק לכל מנועי החיפוש הקטנים, הופעת הרשת החברתית הראשונה MySpace, שהולידה את יתר הרשתות שהשתלטו על המסכים שלנו במהרה והעוגיות באתרי האינטרנט שמאפשרות לעקוב אחר הרגלי הגלישה ודפוסי השימוש של המשתמשים.

מאז ועד היום השוק הדיגיטלי נמצא בתנופה מתמדת. גם אוכלוסיות שנרתעו תחילה מהרשת כמו הקהל החרדי וחלק מהזרמים הדתיים עושים ברשת שימוש נרחב לצורכי שיווק וצריכת תוכן נרחבת.

אנשי מקצוע בתחום השיווק הדיגיטלי חייבים למצוא דרכים לעמוד בקצב השינויים ולהיות מסוגלים לפקוח עין אחר מגמות מתפתחות ופיתוח אלגוריתמים חדשים יותר וחכמים יותר למנועי חיפוש. אחרי הכול, אף אחד לא יכול להרשות לעצמו להישאר מאחור במרוץ הזה.

רוצים לשלוט בתורת השיווק הדיגיטלי לעסקים?

תחום השיווק הדיגיטלי קוסם ליותר ויותר אנשים שרוצים לפתח קריירה בתחום דינמי שמאפשר צמיחה כלכלית או בעלי עסקים שרוצים לנצל את פלטפורמות השיווק בדיגיטל כדי למנף את מכירות העסק וצמיחתו.

למה עליכם לצפות מקורס שיווק דיגיטלי?

קורס שיווק דיגיטלי אמור לחשוף אתכם אל עולם השיווק בכלל ואל פלטפורמות השיווק הכי פופולריות בימינו. אם נאמר את האמת, תחום השיווק הדיגיטלי הוא בין התחומים הכי דינמיים שיש כיום, ולכן לא מעט מוסדות לימוד מציעים קורסים מנופחים עם תוכן שאינו רלוונטי, מה שעשוי להאריך את משך הלימודים ולהותיר אתכם עם המון ידע שלא בהכרח יועיל לכם.

לכן, לפני הכול, חשוב שהקורס יכלול את כל המידע הכי עדכני ויאפשר לכם להתמחות בפלטפורמות השיווק שמייצרות תוצאות.

פרט לכך, חלק לא מבוטל מהקורס חייב לכלול פרקטיקה, שהיא המפתח להבנת תהליכי השיווק והיכרות עם מערכות השיווק הפופולריות של ימינו. אף על פי שלא ניתן לזלזל בחשיבותה של התיאוריה, הפן הפרקטי הוא זה שמאפשר לכל אחד לרכוש מיומנויות וידע במהירות ולהצליח לייצר תוצאות כבר מהשיעורים הראשונים.

ואם בפרקטיקה עסקינן, הרי שאין טוב יותר מתיק עבודות, שיסייע לכם לשווק את עצמכם כאנשי מקצוע מנוסים. בין אם אתם שואפים להתמקצע בשיווק דיגיטלי ולפתח קריירה או לשווק את העסק שלכם, מומלץ להירשם לקורס שנותן לכם אפשרות להתנסות בקמפיין דיגיטלי משלכם.

איזו מסגרת לימוד נכונה לכם?

אם אתם בעלי עסק שמבקשים לרכוש מיומנויות שיווק באופן ממוקד, סביר להניח שאתם עסוקים מכדי לכתת רגליכם למוסד אקדמי במקום כזה או אחר ועסוקים בניהול ותפעול העסק שלכם.

אם אתם שואפים לפתח קריירה בשיווק דיגיטלי, סביר להניח שיתרון העצמאות בשטח והאפשרות לעבוד מכל מקום בכל זמן היא בין השיקולים שגרמו לכם לבחור במקצוע.

בין אם אתם בעלי עסק או כאלו שרוצים ללמוד את מקצוע העתיד שיווק דיגיטלי, תוכלו לרכוש את כל הידע הפרקטי שיביא אתכם להצלחה והגשמה עצמית דרך קורס שיווק דיגיטלי באופן פרטני אחד על אחד. קורס מסוג זה מאפשר לכם להתקדם בקצב שלכם, לרכוש מיומנויות בהדרכה אישית ולהתנסות בקמפיינים בפלטפורמות השיווק שאתם תבחרו ושמתאימים לצרכים שלכם. כך תוכלו לצבור ניסיון תוך כדי הקורס ולהרגיש את הלקוחות ב"מגרש של הגדולים". יש לכך אינספור יתרונות אדירים שכוללים בין היתר חסכון של זמן והתייעלות, שהם ממילא בין הפרמטרים שמשווקים בדיגיטל מנסים לשפר כל הזמן.

בואו נדבר תכל'ס, מה תלמדו במסגרת הקורס?

קורס שיווק דיגיטלי יכול להתחלק למסלולי לימוד שונים בהתאם לצרכים של הסטודנט. בין הנושאים הנלמדים בו:

  • קידום אתרים אורגני בגוגל (SEO) – איך לשווק את העסק מבלי לפרסם אותו ולהגיע למקומות הגבוהים במנוע החיפוש באמצעות קידום אורגני, איך להגדיל את התנועה באתר ולהביא משתמשים חדשים, איך להגדיל את כמות הלקוחות ואת ההכנסה של העסק.

רוצים לשלוט בתוצאות החיפוש האורגני? הנה הטכניקות המנצחות שחברות לקידום אתרים צריכות ליישם.

קידום ברשתות חברתיות – איך לקדם את העסק בפלטפורמות השיווק הפופולריות ולעשות פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם בצורה יעילה, איך להגיע לקהלי היעד של העסק, להגדיל את ההמרות, להגדיל את החשיפה, ליצור מעורבות ועוד. ניהול קמפיינים מא' ועד ת' וביצוע אופטימיזציה לתוצאות איכותיות והחזר השקעה גבוה.

  • גוגל – איך לעשות פרסום ממומן בגוגל באמצעות מודעות פרסום שמגדילות חשיפה, מייצרות לידים חדשים ומבטיחות החזר השקעה גבוה.
  • כתיבה שיווקית – איך לנסח מודעות מניעות לפעולה, ליצור עניין וסקרנות בקרב המשתמשים באמצעות קריאייטיב וקופירייטינג ממוקד ואיך למשוך באמצעות תוכן לקוחות חדשים לעסק.

חברת Digitwow היא בין החברות המצליחות בישראל בשיווק דיגיטלי כבר יותר מ- 11 שנים. מנכ"ל החברה רועי בן ארי יצר קורס שיווק דיגיטלי מעשי, שמועבר באופן פרטני אחד על אחד. הקורס מציע ליווי אישי בהתאמה ליעדים ולצרכים של הסטודנט ומתאים לכל מי שרוצה לשווק את העסק שלו בצורה אפקטיבית או לפתח קריירה בתחום השיווק הדיגיטלי.

שיווק דיגיטלי פרסום דיגיטלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד