כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
סוף לסבל

הסוד המשפחתי שהפך למשחת פלא

ישנם נושאים שאנחנו באופן טבעי פחות אוהבים לדבר עליהם. רבים חווים מכאובים אשר לא נעים להם לפנות איתם אפילו לרופא המשפחה. לפני 20 שנה החל מיכאל יוסף לסבול מטחורים. הוא ניסה להתעלם, קיווה שהם יעברו מעצמם, אך המצב רק החמיר. היום, לאחר שפתר את בעיית הטחורים שלו באמצעות שימוש בנוסחת הפלא שקבל מסבתו ז"ל המשימה שלו היא לעזור לעוד ועוד אנשים

הסוד המשפחתי שהפך למשחת פלא
משחה מיוחדת צילום: מיכאל מאסטרו

כמו רבים, גם מיכאל התבייש לפנות לרופאת המשפחה. אי הנוחות הובילה אותו לוותר על מפגשים חברתיים, להתפשר על רגעים רבים מדי בחיים ובעיקר, לסבול. לאחר שנים, כשכבר פנה אל רופאת המשפחה, היא גילתה לו כי גם היא סובלת מהתופעה וזאת על אף שכבר עברה מספר קשירות וניתוח כריתת טחורים.

מיכאל סיפר לרופאה שלו על כך שלסבתא שלו ז"ל יש נוסחה למשחה לטיפול בטחורים והתלבט אם להשתמש בה או לא. הרופאה אמרה שאין לו מה להפסיד. משם, השתנו חייו ובעזרת נוסחת הפלא של המשחה לטיפול בטחורים הוא עזר לרבים שסובלים מהבעיה לפתור את בעיית הטחורים ממנה סבלו.  ביקשנו להיפגש עם מיכאל כדי לשמוע ממנו עוד על סיפור נוסחת הפלא של סבתו ז"ל ומה אנשים יכולים לעשות היום כדי להפסיק לסבול.

להחזיר לאנשים את החיוך לפנים

"לסבתא שלי ז"ל הייתה נוסחה סודית לטיפול בטחורים שעברה במשפחתה מדור לדור. ממשיך מיכאל : לאחר שבוע של שימוש במשחה הרגשתי הקלה עצומה ותוך שבועיים הבראתי לחלוטין. ברגע שהטחורים חלפו, ידעתי שיש בידי את נוסחת הפלא והמשימה שלי לעזור לעוד אנשים להיפטר מבעיית הטחורים."

"משחת בלאק פרנונה עשויה 100% חומרים טבעיים. היא נוסחה עוצמתית וחזקה לטיפול בטחורים. היא עשויה משילוב צמחי מרפא הידועים בסגולות המרפאות שלהם ובניהם אלוורה, זרעי צ'יה ושומשום. עם הזמן למדנו להבין שהטחורים אינם מבדילים בין מעמד או גיל, כולם בלי יוצא מין הכלל סובלים מהם. מבין כלל הפונים אלינו היו: נשים בהריון ואחרי לידה, גברים צעירים, רבנים בכירים, רופאים, שופטים, דתיים וחילונים, יהודים ואינם יהודים. מבחינתי, זוהי זכות גדולה לעזור לאנשים שסובלים מבעיה שהם מתביישים בה או מנסים להתעלם ממנה".

אחת הבעיות המטרידות את הסובלים מטחורים היא הניסיון לדחות את הטיפול בשל היותו טיפול פולשני שברוב המקרים אינו פותר את הבעיה, לכן השימוש במשחה שהוא שימוש אישי מאפשר לטפל בבעיה מבלי לחוש אי נעימות מול הרופא.


המשחה המיוחדת • קרדיט: יח"צ

קצת על בלאק פרנונה

השימוש במשחה מתאים לכולם: צעירים ומבוגרים, גברים ונשים ואפילו נשים בהריון או מניקות.

המשחה עצמה נעימה למגע ואינה צורבת. יש להשתמש בה 3 פעמים ביום. יש לשמור אותה במקום קריר מתחת ל-20 מעלות.  "המשחה מאפשרת לאנשים להמשיך לתפקד באופן מלא, בלי להרגיש אי נעימות וללא כאב" מוסיף מיכאל על יתרונותיה.

אין באמת צורך לסבול

הטיפול הרבה יותר פשוט מכפי שאפשר לדמיין, הוא אינו כואב, מאפשר לתפקד באופן מלא מבלי להרגיש אי נעימות ומהווה פתרון פלא לטיפול בטחורים.

לאלו אשר מתלבטים האם להזמין את משחת בלאק פרנונה או מתי להזמין אותה, התשובה היא שיש להזמין אותה: כעת!

מדוע? כל המתנה עם הטיפול מחמירה את ההרגשה ואין כל סיבה לסבול. תוך ימים בודדים אפשר להרגיש הקלה ותחושת רגיעה.

המפגש עם מיכאל הבהיר לנו באופן חד משמעי שיש טיפול גם לתופעות לא נעימות. ההחלטה של מיכאל לחלוק את הידע שסבתו ז"ל העבירה אליו מסייעת ליותר ויותר אנשים לטפל בעצמם ביעילות ובמהירות ואנחנו מודים לו (ולסבתו ז"ל) על כך.

לרכישת המשחה בתעריף מוזל של 200 ₪ בלבד יש לדבר עם מיכאל ישירות בטלפון 050-2002248.

 

תכשיר משפחתי סוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד