כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
אסותא אשדוד

משרד "שרון אדריכלים" נבחר לתכנן את מגדל האשפוז החדש

ד"ר ארז ברנבוים מנכ"ל בית החולים: "הבניין כולו ימוגן מפני ירי טילים ורקטות כמו ייתר מחלקות בית החולים"

משרד "שרון אדריכלים" נבחר לתכנן את מגדל האשפוז החדש
אסותא צילום: יח"צ

מנכ"ל בית החולים הציבורי אסותא אשדוד ע"ש סמסון, ד"ר ארז ברנבוים הודיע אתמול כי משרד האדריכלים "שרון אדריכלים" נבחר לתכנן את המגדל השני של בית החולים.

משרד שרון אדריכלים מתמחה בתכנון מבני ציבור רבים ביניהם: מגדל הלב ע"ש סמי עופר בביה"ח איכילוב, ביה"ח ע"ש רות רפפורט בחיפה ועוד.

המגדל הנוסף צפוי להכיל בשלב ראשון כ 200 מיטות, תחילת הבנייה צפויה  2022 וסיומה צפוי תוך כ5 שנים. המגדל יאכלס בין השאר, בית חולים לילדים ומרכז הוליסטי לטיפול בחולים אונקולוגיים, וכן 2 קומות חנייה תת קרקעיות ממוגנות.

כפי שכבר פורסם בעבר, על פי דרישת המנכ"ל, אף המבנה החדש ימוגן באופן מלא מפני ירי, כמו מגדל האשפוז הקיים, מציאות שתספק הגנה מקסימלית ותימנע צורך בניוד חולים ואנשי צוות בעת הסלמה וירי.

ד"ר ארז ברנבוים מנכ"ל בית החולים 'אסותא אשדוד': "גדילתה המבורכת של העיר אשדוד, לצד המשך מיצובו של בית החולים הציבורי אסותא אשדוד כחדשני בישראל, תרמו לכך שהביקוש עולה על ההיצע. מתוך רצון להמשיך להעניק למטופלנו מכל קצוות הארץ, ובעיקר לתושבי הסביבה, את הטיפול הטוב והמתקדם ביותר, החלטתנו להרחיב ולהגדיל את ביה"ח. מדובר בצעד נוסף אל עבר הפיכתו של בית החולים לאחד ממרכזי הרפואה המובילים בישראל".

אדריכלות פתרונות אדריכלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד