י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
חושף את השיחה עימו

זקן רבני הציונות הדתית על בנט: "מזייף את רצון העם"

לאור הדיווחים על החלטתו של בנט לגשת לממשלת השינוי, הרב חיים דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית וראש ישיבות בני עקיבא, התייחס להפרת הבחירות של 'ימינה' ו'תקווה חדשה', ותקף: "איך זו ממשלת אחדות כשיש חרם על החרדים?" | בנוסף חשף כי יו"ר 'ימינה' שוחח איתו: "הוא מסכים לרוטציה בין סער לנתניהו" | האזינו

זקן רבני הציונות הדתית על בנט: "מזייף את רצון העם"
הרב חיים מאיר דרוקמן צילום: באדיבות המצלם

שלושה ימים לפקיעת המנדט של לפיד, והיום (ראשון) בימין מנסים להפעיל לחץ על 'ימינה' לא ללכת לממשלת השינוי, כשגם הרב חיים דרוקמן, זקן רבני הציונות הדתית, תקף את החלטתם.

"אני לא נותן לבנט את ברכת הדרך. בוודאי שלא. ‏לא מבין למה צריך לזייף את רצון העם", תקף ב'ראיון ל'כאן ב'' והמשיך, "זה אנטי-דמוקרטי ואנטי-מוסרי. העם בחר בימין -איך אפשר לזייף את רצון העם? לקח את הפתקים לקלפי - ולזייף אותם! איך עושים דבר כזה?!".

הוא פנה ליו"ר 'תקווה חדשה': "גדעון סער, שאני מאוד מעריך, בידו להקים או ממשלת ימין, או ממשלת שמאל. בידו! הוא קיבל 6 מנדטים, אבל אם הוא מצטרף לימין, הוא יכול להיות ראש ממשלה בחצי קדנציה ראשונה. זה הובטח לו. איך אפשר לסרב לזה?!".

"בידיו להקים ממשלת ימין או ממשלת שמאל. קשה לי להעלות בדעתי, שגדעון סער, על כל השקפת עולמו ועל כל האידיאולוגיה שלו, במקום להקים ממשלת ימין הולך להקים ממשלת שמאל", הוסיף.

הרב המשיך לתקוף את ממשלת השינוי, ורמז לישיבת 'ימינה' עם מפלגות השמאל: "אם ברשימת העבודה יש חברת כנסת ששמחה ביום הזיכרון לחללי צה"ל, זה בכלל יהודי?! איך אפשר לשבת איתם?".

"אני מקווה שלא תקום ממשלת השינוי. אני חוזר ואומר - יש אפשרות להקים ממשלה שהעם רוצה בה!", חזר ללחוץ על סער וטען, "זה בידי גדעון סער. איך אפשר לדבר על ממשלת האחדות כשיש חרם על החרדים? זה נקרה ממשלת אחדות?!".

‏"בנט התקשר אליי ואמר כי הוא מוותר על ראשות הממשלה ומסכים לרוטציה בין סער לנתניהו, הוא לא רוצה את השליש שהוצע לו. אם יש ממשלת ימין, בנט הולך לממשלת ימין", חשף.

הרב חיים דרוקמן נפתלי בנט גדעון סער רוטציה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד