י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מאות שנים אחרי

הכתבת הודיעה בטעות על מותו של מחזאי מהמאה ה-16

המחזאי המפורסם מהמאה ה-16 ויליאם שייקספיר כבר מזמן לא בחיים, אך ערוץ טלוויזיה ארגנטינאי דיווח כי המחזאי ויליאם שייקספיר הלך לעולמו השבוע שעבר, לאחר בלבול עם גבר בריטי עם אותו שם

הכתבת הודיעה בטעות על מותו של מחזאי מהמאה ה-16
אילוסטרציה צילום: pixabay

ערוץ חדשות בטלוויזיה בארגנטינה דיווח באופן מביך כי "המחזאי החשוב ויליאם שייקספיר הלך לעולמו השבוע", כשהכוונה היתה לגבר בריטי עם אותו שם, שהלך לעולמו לאחר שבץ.

ביום חמישי בערב נואליה נובילו, קריינית החדשות דיווחה כי ויליאם שייקספיר, "אחד הכותבים החשובים בשפה האנגלית נפטר החודש".

הטעות הגיעה לאחר שגבר בן 81 מקובנטרי בריטניה, בשם ויליאם ביל שייקספיר נפטר חמישה חודשים לאחר שקיבל את החיסון של פייזר, והטלוויזה דיווחה על מותו של המחזאי ממאה ה-16. על פי הדיווח של ה'גארדיאן', נובילו הודיעה ​​בשידור: "כידוע לכולנו, הוא אחד הכותבים החשובים ביותר בשפה האנגלית - מבחינתי המאסטר, הוא היה האדם השני שקיבל את החיסון נגד קורונה, הוא נפטר באנגליה בגיל 81".

ויליאם שייקספיר המחזאי בכלל מת בשנת 1616. בעוד ביל שייקספיר, שהיה האדם השני בעולם שקיבל את החיסון של פייזר בדצמבר אשתקד, הלך לעולמו משבץ מוחי ב-20 במאי, אירוע רפואי שלא היה קשור לנגיף הקורונה או לחיסון. הצופים מיהרו להגיב ברשתות החברתיות, כי למרות ששני הגברים חולקים את אותו שם, עברו יותר מ-400 שנה למותו של המחזאי.

ה'דיילי מייל' מדווח, כי הוא היה האדם השני שקיבל חיסון של פייזר ב לאחר שמרגרט קינן בת 91, קיבלה את החיסון באותו בית חולים רגע אחד לפני וויליאם שייקספיר.

כתב עיתונאי מוות טעות ויליאם שייקספיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד