ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
הבריז מישיבת הסיעה

הח"כ המורד עורק: "לא רואה את עצמי חלק מ'ימינה'"

לאור הדיווחים כי בנט צפוי להודיע כי יצטרף לממשלת השינוי, חבר הכנסת עמיחי שיקלי מ'ימינה' הודיע כי הוא אינו רואה עת עצמו חלק מסיעתו: "לא אגיע לישיבה היום - אני פשוט לא מעוניין להיות חלק בממשלת השינוי" | בנוסף חשף כי דיבר לאחרונה עם שקד: "אלה ימים קשים עבורה, היא אשת ימין בצורה מלאה"

הח"כ המורד עורק: "לא רואה את עצמי חלק מ'ימינה'"
עמיחי שיקלי צילום: Olivier Fitousi/Flash90

יצליח לשכנע את חבריו למפלגה? היום (ראשון) חבר הכנסת עמיחי שיקלי מ'ימינה', שלא השתתף בישיבת סיעתו המכריעה, חשף שככל הנראה לא ימשיך להיות חלק ממפלגתו.

שיקלי, שכזכור הודיע לפני מספר שבועות שיתנגד לממשלת השינוי ומאז נלחם נגד כוונת מפלגתו ללכת לקואליציה עם לפיד, התראיין הבוקר בכמה תחנת רדיו בישראל, ובהן תקף את בנט ואף חשף כי הוא לא ימשיך עם הסיעה.

"לא אגיע לישיבת הסיעה היום ואני לא רואה את עצמי חלק מהסיעה לאור המציאות המתהווה", אמר בראיון ל'גל"צ' ואז נשאל לגבי איילת שקד, ‏"דיברתי עם איילת שקד בפעם האחרונה בשיחת ווטסאפ ביום שישי".

"אני חושב שאלה ימים קשים עבורה, היא אשת ימין בצורה מלאה והשותפות הזו עם מפלגות מהצד השמאלי של המפה לא טבעית לה. למרות ראשות הממשלה ולמרות דברים אחרים, זו פשוט טעות ללכת לממשלה כזו", טען.

לאחר מכן נשאל ב'כאן ב' לגבי יחסיו עם בנט: "דיברתי עם בנט ביום שישי. אמרתי לו שהוא אמר שהסיפור של ממשלת שינוי ירד מהפרק. הוא ביקש שלא אדבר ברדיו, ובפועל גיליתי שיש מגעים מתקדמים עם גנץ, לפיד, כל העולם ואשתו".

"הוא יכול גם בלעדיי, אני פשוט לא מעוניין להיות חלק בממשלת השינוי. הוא רואה את זה כטובת המדינה, זה מה הבית למדינה. אנחנו רואים את הדברים בצורה דומה לא", הוסיף.

איילת שקד נפתלי בנט מפלגת ימינה עמיחי שיקלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד