י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
חברו הטוב של האדם

כך הציל הכלב את בעליו בן ה-75 שהתמוטט בביתו

בנימין יעקב בן ה-75 הרגיש כאבים חזקים והתמוטט, הכלב יצא לרחוב כשהוא מנסה להשיג עזרה לבעליו. מספר אנשים התאספו סביבו וחשבו שמדובר בכלב תועה, הכלב מצידו הוליכם אל בעליו | לאחר אשפוז קצר שוחרר האיש מבית החולים

כך הציל הכלב את בעליו בן ה-75 שהתמוטט בביתו
בנימין והכלב צילום: איכילוב

בנימין יעקב בן ה-75 הרגיש כאבים חזקים בגבו על מנת להילחם בהם הוא נטל משככי כאבים. הכאבים עדיין המשיכו ובנימין החליט ליטול תרופה נוספת שכנראה גרמה לו לאבד את הכרתו.

בנימין התמוטט על הרצפה שבביתו לעיני כלבו המודאג. הכלב הבחין ששער הבית נשאר פתוח והוא הצליח לחמוק ממנו ולצאת לרחוב כשהוא מנסה להשיג עזרה לבעליו. מספר אנשים התאספו סביבו וחשבו תחילה שמדובר בכלב תועה, הם התקשרו למוקד העירייה ודיווחו על הכלב. בכל הזמן הזה הכלב ניסה להוליכם אל בעליו וכך הם מצאו את בנימין שרוע על הרצפה.

האזרחים שנכנסו לבית הזעיקו אמבולנס שהגיע לאחר מספר דקות והוביל אותו לחדר המיון כאן באיכילוב, וכך חייו של בנימין ניצלו ולאחר אשפוז קצר שוחרר לביתו ולבני משפחתו.

שירה פלג, האחות אחראית במחלקה לרפואה דחופה באיכילוב סיפרה: "כשאנשי מד"א הביאו אלינו את הגבר המחוסר הכרה, וסיפרו לנו כיצד הכלב החכם הצליח להגיש עזרה לבעליו, נדהמתי לגלות מהי אהבה ונאמנות, זה היה פשוט מרגש ומחמם את הלב. בנימין קיבל אצלנו טיפול רפואי מלא חזר להכרה מלאה ושוחרר לביתו".

כלב בית חולים איכילוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד