י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הוזמנו ברגע האחרון

עם 30 מוזמנים: ראש ממשלת בריטניה נישא בחשאי

בוריס ג'ונסון, ראש ממשלת בריטניה הפך לראש ממשלת בריטניה הראשון שהתחתן כשהוא בתפקיד מזה כמעט 200 שנה. בני הזוג התחתנו בקתדרלת ווסטמינסטר עם קומץ חברים ומשפחה

עם 30 מוזמנים: ראש ממשלת בריטניה נישא בחשאי
בוריס ג'ונסון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון התחתן עם ארוסתו קארי סימונדס בטקס חשאי ביום שבת, כך על פי הודעה ממשרדו של בוריס ג'ונסון. החתונה הגיעה בהפתעה גמורה, לאחר שה'סאן' דיווח לפני שבוע כי הזוג יתחתן בקיץ 2022. ה'סאן' דיווח ביום שבת כי הטקס היה "כל כך סודי שאפילו עוזריו הבכירים לא ידעו עליו".

על פי ההגבלות הנוכחיות נגד וירוס הקורונה באנגליה, חתונות מוגבלות ל-30 אורחים בלבד. ג'ונסון וסימונדס הודיעו על אירוסיהם בסוף פברואר 2020, הזוג היה אמור להתחתן בשנת 2020, אך כמו כל כך הרבה אחרים, הזוג נאלץ לדחות את תכניותיהם בגלל המגפה.

ג'ונסון הוא ראש ממשלת בריטניה השני בלבד שהתחתן בעת ​​כהונתו, והראשון זה כמעט מאתיים שנה, כאשר רוברט ג'נקינסון התחתן בזמן שהיה ראש הממשלה בשנת 1822. הראשון היה אוגוסטוס פיצרוי, שכיהן מ-1768 עד 1770.

בבריטניה מתו מנגיף הקורונה כמעט 130 אלף בני אדם, המספר הגבוה ביותר באירופה. אך בחודשים האחרונים הודות למבצע החיסונים הגדול, בריטניה חוזרת אט אט למסלול, אך עדיין מתמודדת עם הגרסה ההודית.

בוריס ג'ונסון בריטניה קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד