כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הלחץ על ימינה

אחיו של גיבור ישראל התפרץ וצעק על ח"כ כהנא • צפו

בעקבות הדיווחים כי בנט יכריז בקרוב שמפלגתו תלך לממשלת השינוי, משה מורנו, אחיו של גיבור ישראל עמנואל מורנו, פרץ לחדרו של ח"כ מתן כהנא מ'ימינה', שהיה חברו של עמנואל, ותקף אותו: "אני רוצה שתגיד לי בפנים" | מנגד, אלמנתו של עמנואל גיבתה: "מאמינה באחדות של העם שלנו"

אחיו של גיבור ישראל התפרץ וצעק על ח"כ כהנא • צפו
מתן כהנא במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

לאור כוונותיהם של חברי 'ימינה' ללכת אל ממשלת השינוי שתישען על רע"מ, היום (ראשון) אחיו של עמנואל מורנו ז"ל, שהיה חייל גיבור וחבר טוב של נפתלי בנט ולמתן כהנא, פרץ לחדר שבו נכח האחרון וקרא לא ללכת לקואליציית השינוי.

אחיו של עמנואל, משה, הגיע לאחד מהמשרדים בהם ממוקמים 'ימינה', ורץ במהירות אל חדרו של חבר הכנסת מתן כהנא, מי שהיא כאמור חברו הטוב של עמנואל בצבא. כשהגיע לחדרו, החל להטיח בכהנא האשמות על כוונותיו ללכת לממשלת השינוי.

"אני רוצה שתגיד לי בפנים שזה מה שאחי חשב, זה מה שאחי חשב?", זעק משה מורנו לעברו של כהנא, כשכמה אנשים מנסים להוציאו מהחדר. "ללכת ולבגוד במדינה שלנו?", הטיח בכהנא הנבוך.

מנגד, אלמנתו של עמנואל, מאיה אוחנה מורנו, גיבתה את ההליכה של 'ימינה' לממשלת השינוי: "נפתלי ומתן. ימים קשים עוברים אליכם. מאמינה באחדות של העם שלנו. ובכוח שלכם לאחד". בנט הגיב לה: "תודה מאיה".

מורנו התגייס לסיירת מטכ"ל, ושם גילה את חברי הכנסת מתן כהנא ונפתלי בנט שהפכו להיות חבריו הטובים. במלחמת לבנון השנייה, נהרג עמנואל, ותמונתו נאסרה לפרסום בגלל התפקיד הרגיש שמילא.

חבריו מספרים על אדם צנוע שעשה את עבודתו בחריצות. בנט נוהג להגיע בכל שנה ולאזכרתו, ואף לציין אותו רבות במהלך היום יום.

מתן כהנא נפתלי בנט מורנו מלחמת לבנון השנייה מפלגת ימינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד