י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מתאוששים

עלייה בכל מדדי הרווח של הרבעון הראשון של שנת 2021

ההכנסות מפעילות הסתכמו בכ-26.5 מיליון שקל, בהשוואה ל-21 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד | הרווח התפעולי גדל ב-2.9 מיליון שקל, לעומת הרבעון המקביל אשתקד, ל-11.6 מיליון שקל | הרווח הנקי ברבעון – 10 מיליון שקל

עלייה בכל מדדי הרווח של הרבעון הראשון של שנת 2021
כרטיס אשראי צילום: pixabay

חברת שרותי בנק אוטומטיים - שב"א, המפעילה את מערכת הסליקה המרכזית של כרטיסי האשראי בישראל, פרסמה היום (ראשון) את התוצאות הכספיות לרבעון הראשון של 2021.

מהנתונים עולה כי ההכנסות מפעילות ברבעון הראשון של 2020 הסתכמו בכ-26.5 מיליון שקל, צמיחה של כ-25% בהשוואה להכנסות ברבעון המקביל אשתקד.

על פי שב"א, הגידול בהכנסות נובע בעיקר מגידול בהכנסות בגין מסופים ו-Pin Pads, על רקע גידול משמעותי בהטמעת וחדירת תקן ה-EMV בישראל (השבב החכם, א.מ.). סיום המחלוקת הכספית עם חברת ישראכרט, וגידול בהכנסות מפעילויות חדשות, תרמו גם כן לעלייה בהכנסות.

בנוסף דווח כי בשלושת החודשים הראשונים של 2021 בוצעו כ-396 מיליון עסקאות חיוב, בדומה לכמות עסקאות החיוב ברבעון המקביל אשתקד.

משה וולף, מנכ"ל שבא אמר עם פרסום הנתונים: "ההטמעה המשמעותית של מערכת ה-EMV מאפשרת לנו לפתח פתרונות טכנולוגיים חדשים ומוצרים שמתווספים לסל השירותים שמציעה שב"א לכלל החברות הפעילות בתחום. במהלך יולי צפויה להתרחב חדירת ה-EMV גם לעסקים הבינוניים והקטנים, ועולם התשלומים ימשיך לקדם ארנקים דיגיטליים ופתרונות טכנולוגיים נוספים, שיקלו על צרכני הקצה ועל העסקים".

שירותי בנקאות אוטומטיים מדדים כלכלה בישראל כרטיסי אשראי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד