י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"הונאת המאה"

נתניהו משיב לבנט: אפשר להקים ממשלת ימין - יש עריקים

ראש הממשלה הודף את טענותיו של נפתלי בנט ובהצהרה בכנסת טען כי "הוא הוליך שולל את בוחריו, אותם שקרים, סיסמאות נבובות וחלולות על שנאה ופילוג למי שנותן את ידו לשנאה ופילוג" | לדברי נתניהו, עדיין אפשר להקים ממשלת ימין, אולם בתום ימי המנדט של לפיד | צפו בדברים המלאים

נתניהו משיב לבנט: אפשר להקים ממשלת ימין - יש עריקים
בנימין נתניהו בהצהרה בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייצב הערב (ראשון) להגיב להצהרתו של המיועד להחליפו בתפקיד ראש הממשלה נפתלי בנט, הגביר את המתקפה כלפיו וטען כי הוא משקר את הציבור בכך שטען כי אין סיכוי ממשלת ימין.

"שמעתי את בנט, לצערי הוא שוב הוליך שולל את הציבור". פתח נתניהו את דבריו, "אותם שקרים, סיסמאות נבובות וחלולות על שנאה ופילוג למי שנותן את ידו לשנאה ופילוג, הוא אמר לפני הבחירות שלא יאפשר ללפיד להיות רה"מ גם לא ברוטציה. הוא אמר במערכת הבחירות שלא יהפוך את לפיד לרה"מ כי הוא איש ימין וזה נוגד את ערכיו ולערכיו יש משקל. נפתלי, לערכים שלך אין משקל נוצה. אין אדם אחד בארץ שהיה מצביע עבורך אם היה יודע מה אתה הולך לעשות".

בנימין נתניהו האשים, "מיד אחרי הבחירות בנט נסוג מכל התחייבויותיו, הוא דוהר לממשלת שמאל כדי להיות רה"מ בכל מחיר. בזמן הלחימה בעזה בנט עשה עוד פליק פלאק, הוא הצהיר שממשלת שמאל ירדה מעל הפרק. אחרי שעבר המבצע, הוא עשה פליק פלאק שלישי והוא שוב דוהר לממשלת שמאל. הוא מסביר שזה כדי למנוע בחירות חמישיות, אבל מה השתנה? בזמן הלחימה, כשבנט הוריד את ממשלת השמאל, לא הייתה סכנת בחירות? היא לא קיימת ברצינות, סכנת הבחירות, כלום לא השתנה".

הוא המשיך ותקף: "עכשיו מתברר שמה שבנט אמר תוך כדי מערכת הבחירות והלחימה אלו דברי סרק שנועדו לרמות את בוחרי הימין ולקחת את קולות הימין שמאלה. אני אומר לכם את האמת, במקום להקים ממשלת שמאל מסוכנת, מיד עם סיום המנדט של לפיד אפשר להקים ממשלת ימין טובה לישראל".

לדבריו, "יש שתי דרכים לעשות זאת, אחת, לא שגרתית, מרחיקת לכת, זו ההצעה שאני וחבריי הצענו היום, שסער יכהן כרה"מ ראשון, אני אכהן אחריו ובנט יכהן אחריי. ראשי הסיעות הימין הסכמנו לכך ואני רוצה להדגיש לכך שאנחנו לא חושבים שזה מקובל ומאוד מעוות, כי לתת את ראשות הממשלה לראש מפלגה של 6 מנדטים זה מעוות, אבל טובת המדינה לנגד עינינו ואנחנו יודעים שאפשרות של ממשלת שמאל היא עוד יותר גרועה".

"במקום לקבל את ההצעה הנדיבה שלנו, סער ובנט דוהרים לממשלת שמאל". שב ותקף את שני הסרבנים לשתף עמו פעולה כלשהי, "בעוד כמה ימים בישיבת הקבינט הביטחונית של ישראל יישבו לפיד, הורוביץ, מיכאלי וזנדברג. מה זה יעשה להרתעה הישראלית, איך נראה בעיני אויבנו? מה יעשו באיראן ובעזה? מה יאמרו במסדרונות הממשל בוושינגטון? הם יעמדו נגד איראן? הרי הם תומכים בהסכם הגרעין המסוכן הזה. הם יילחמו בחמאס? הם תלויים בטיבי ובעודה. הורוביץ אמר שאפשר לחקור את חיילנו ומיכאלי קראה לא לשלוח חיילים לצבא. ומי יסלול כבישים ביו"ש, מיכאלי? עוד הונאה כל כך מגוחכת, עוד מכבסת מילים. זו ממשלה עם 40 מנדטים של שמאל קשה, עם איזה עלה תנאה של מפלגות שלקחו קולות מימין והעבירו לשמאל". כך נתניהו.

בנימין נתניהו נפתלי בנט שידור חי הצהרה לתקשורת ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד