י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הולך לממשלת שינוי

בימין תוקפים את בנט: "הציבור לא ישכח"

אחרי שיו"ר 'ימינה' הצהיר לראשונה כי בכוונתו ללכת לממשלת השינוי יחד עם לפיד, בגוש נתניהו תוקפים את הראשון, ומתכוננים לאופוזיציה: "נחזור חזקים ומגובשים יותר להנהגת המדינה בהקדם האפשרי" | מנגד, בכיר 'ימינה' מתן כהנא ציטט מספר מלכים: ‏"וְנָתַתָּ לְעַבְדְּךָ לֵב שֹׁמֵעַ לִשְׁפֹּט אֶת עַמְּךָ לְהָבִין בֵּין טוֹב לְרָע"

בימין תוקפים את בנט: "הציבור לא ישכח"
הצהרת נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חילופי שלטון בישראל: לאחר שיו"ר 'ימינה' נפתלי בנט הצהיר כי הוא בכוונתו להקים ממשלת שינוי, הערב (ראשון) במערכת הפוליטית מגיבים להודעתו, ובימין תוקפים בחריפות את החלטתו.

"‏היכולת של בנט לשקר מול המצלמות בלי למצמץ פשוט מדהימה", תקף יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ׳ את שותפו לשעבר והמשיך, "חודש וחצי הוא מחבל במודע ובמעשים במאמצים להקים ממשלת ימין ואז טוען שלא ניתן להקים כזו ועורק שמאלה עם תומכי טרור".

לדבריו, "הכל היה מתואם ומתוכנן מראש. הצגה. תרגיל ההונאה הגדול בתולדות הפוליטיקה הישראלית. כל היתר סיסמאות וקלישאות שקר".

גם יו"ר סיעת 'הליכוד' מיקי זוהר תקף, והתייחס להליכה לאופוזיציה של מפלגתו: "אמרנו אז, והוכח היום: הצבעתם בנט - קיבלתם לפיד. הציבור לא ישכח. נמשיך לשרת את העם גם באופוזיציה ובע״ה נחזור חזקים ומגובשים יותר להנהגת המדינה מהר ובהקדם האפשרי".

מנגד, יו"ר סיעת 'מרצ', ח"כ תמר זנדברג, בירכה על הממשלה: "‏רוב אזרחי ישראל, שמאל, מרכז וימין, רוצים ממשלה אחרת. לא שקרים ושנאה, אלא ממשלה שעובדת בשביל הציבור ולא בשביל נאשם בשוחד. ממשלת אחדות. ממשלת שינוי. בהצלחה לנו".

"בנט מכר את בוחריו וערכיו ומוביל את מדינת ישראל לאסון. בנט קורא לממשלה אחדות ועובד על כולם בעיניים. ממשלה עם אבתיסאם מרעאנה, יאיר גולן, ומנסור עבאס והמשותפת, זו ממשלה שתומכת בטרור. היום יצא המרצע מן השק וברור מדוע פסל אותי. אני הייתי מפריע לו ללכת עם יאיר לפיד מירב מיכאלי ויאיר גולן", מסר יו"ר 'עוצמה יהודית' איתמר בן-גביר.

חבר הכנסת מתן כהנא מ'ימינה', שנמצא תחת לחץ מימין, ציטט פסוק ממלכים: ‏"וְנָתַתָּ לְעַבְדְּךָ לֵב שֹׁמֵעַ לִשְׁפֹּט אֶת עַמְּךָ לְהָבִין בֵּין טוֹב לְרָע"

בכיר 'הליכוד' ניר ברקת קרא לראשי 'ימינה' ו'יש עתיד': "‏נפתלי בנט וגדעון סער. רגע לפני שאתם עושים טעות היסטורית, אל תהיו ימין קטן בתוך שמאל ענק. שני שליש מהמצביעים שלכם לא רוצה לראות אתכם חוברים לשמאל, זאת אומרת שאתם מייצגים היום רק שני מנדטים ולא תהיה לכם לגיטימציה".

"מקומכם בממשלת ימין בראשות נתניהו, שעם ישראל זקוק לה כל כך בימים אלו. ‏שימו את השיקולים האישיים בצד, את כל הטענות והכעסים. חישבו על מדינת ישראל", הוסיף.

נפתלי בנט ממשלת בנט לפיד מיקי זוהר מתן כהנא בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד