י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
נגד איווט ליברמן

איש השמאל מפתיע: "אוי ואבוי אם נלך נגד החרדים" · צפו

לאור הצהרתו של בנט, כי הוא ומפלגתו בדרך לקואליציית השינוי, יו"ר הנהלת 'מרצ' אורי זכי הפתיע כשקרא לממשלה החדשה שלא לקדם חוקים נגד החרדים: "היא תיבחן במידה רבה ביחס שלה לקהילה החרדית" | בנוסף טען: "יהיה טוב לחרדים שהמפלגות שלהם יהיו באופוזיציה" · צפו

איש השמאל מפתיע: "אוי ואבוי אם נלך נגד החרדים" · צפו
אורי זכי צילום: צילום מסך ערוץ 20

על רקע כניסת מפלגתו לממשלת ישראל מזה 20 שנה, אתמול (ראשון) אורי זכי, יו"ר הנהלת מפלגת 'מרצ' ומייסד 'החזית להגנת הדמוקרטיה', הפתיע וקרא לממשלת השינוי שלא לקדם חוקים נגד החרדים.

"אם אכן תקום ממשלת השינוי בעזרת ה', אני חושב שהיא תיבחן במידה רבה ביחס שלה לקהילה החרדית", טען אורי זכי בתכנית 'הפטריוטים' ב'ערוץ 20' והמשיך, "אוי ואבוי אם נלך, כמו ההצהרות של ליברמן ואחרים, נגד החרדים".

"אני חושב שיהיה טוב לחרדים שהמפלגות שלהם יהיו לפרק זמן באופוזיציה, זה לא מה שיזיק להם. העתיד של מדינת ישראל תלוי ביציאה של החרדים מהעוני, והכנסה שלהם לשוק העבודה", הוסיף.

אורי זכי, בעלה של ח"כ תמר זנדברג מ'מרצ', סיפר בעבר כי הוא מניח תפילין מיום שחגג בר מצווה. "אני אדם מאמין, אני גם מתכוון לצום בתשעה באב כמו שאני עושה מדי שנה. אני מתפלל שחרית כל בוקר מאז בר המצווה שלי. אני אמנם לא שומר שבת באופן מלא, אבל שבת הוא יום מיוחד עבורי, יש ביום הזה המון סממנים יהודיים אצלי בבית". כך אמר ב-2017 לרדיו 'גלי ישראל'.

אורי זכי המפלגות החרדיות המגזר החרדי ערוץ 20

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד