י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בחופשה עם בנו

השגריר הצעיר נמצא ללא רוח חיים בחדר המלון

תעלומה באוקראינה: שגריר המדינה בתאילנד התמוטט לפתע בחדר המלון במהלך נופש ומת | השגריר התעורר לפנות בוקר כשהוא חש ברע וכעבור זמן קצר התמוטט ומת | הבדיקות הראו כי סיבת המוות הפתאומית היא התקף לב

השגריר הצעיר נמצא ללא רוח חיים בחדר המלון
אנדרי בשתה, שגריר אוקראינה בתאילנד צילום: מתוך הטוויטר שלו

שגריר אוקראינה בתאילנד התמוטט לפתע ביום ראשון לפנות בוקר בחדר המלון במהלך נופש ומת כעבור זמן קצר. כך מסרו הרשויות.

השגריר אנדרי בשתה, בן ה-45, הגיע לאתר נופש יוקרתי 'אידיאליק בקו ליפה' ביום שישי עם בנו בן ה-17 בכדי להיפרד מידיד ששהה במקום, ואז חזר לביתו, כך דיווח ה'בנגקוק פוסט'.

בנו של השגריר סיפר לשוטרים שהגיעו לחדר המלון, כי אביו הלך לישון בסביבות השעה 23:00 בערב במוצאי שבת, ואז התעורר בשעה 4:30 בבוקר כשהוא חולה מאד. השגריר הקיא עד שאיבד את הכרתו ומת זמן קצר לאחר מכן. הצוות הרפואי שהגיע למקום, לבש חליפות מיוחדות כאמצעי זהירות בזמן הטיפול בגופתו.

השגריר אנדרי בשתה.

מנתיחה ראשונית של בית החולים עולה כי הוא מת מהתקף לב, כך אמר אקרט ליסן, מושל מחוז סאטון בתאילנד, שבו נמצא מקום הנופש. "שללנו במאת האחוזים שהוא מת מקורונה", אמר גורם הממשלה, כך על פי התקשורת המקומית.

דובר המשטרה הוסיף בהצהרה: "חקירות ראשוניות לא הראו שום סימן שהוא הותקף, שום סימן לפריצה לחדרו או לאלימות", בשתה היה שגריר אוקראינה במדינה מאז 2016.

על פי אתר השגרירות, הוא הגיע לראשונה בשנת 2007 כיועץ למשימה דיפלומטית בבנגקוק. הוא מונה לסגן מנכ"ל השגרירות בשנת 2011, וכיהן בתפקידים שונים עד 2016, אז מונה לשגריר. הוא הותיר אחריו את אשתו, בתו ושני בניו, כך על פי אתר השגרירות.

שגריר אוקראינה תאילנד פטירה פתאומית התקף לב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד