י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
קול אחר

העיתונאי ששכל אח: "מחזק את ידי נפתלי בנט"

לעומת משפחות שכולות שזועמות על נפתלי בנט שחובר לשמאל, כתב 'ידיעות אחרונות' ששכל את אחיו אלחנן הי"ד מפרסם דווקא תמיכה במהלך | "אני מחזק את ידי נפתלי בנט להרכבת ממשלת שינוי"

העיתונאי ששכל אח: "מחזק את ידי נפתלי בנט"
עמיחי אתאלי צילום: מתוך פייסבוק

בתוך קיתונות הביקורת שסופג ראש הממשלה המיועד נפתלי בנט, ישנם קולות אמנם מעטים בימין שדווקא מברכים על הכרזתו אמש (ראשון) על ממשלת השינוי ברוטציה עם יאיר לפיד.

העיתונאי עמיחי אתאלי מ'ידיעות אחרונות', אח שכול, פרסם אמש לאחר ההכרזה, פוסט בפייסבוק שבו הביע תמיכה בממשלת השינוי בראשות בנט. "לא יכול שלא להתייחס לאלה שבשם השכול קוראים לפירוק הממשלה המסתמנת". הוא פותח.

"אז גם לי יש כביכול זכויות יתר, כבר 30 שנה שאני סוחב על גבי את תיק השכול, לא פעם הוא כבד ממני ושותל אותי באדמה, הוא כנראה המאבק הפנימי הנצחי של חיי. אני יודע שטרחנתי על זה בלי סוף אבל אחת הצלקות במסע השכול שלי היא עיסקת שליט שהביא לנו מנהיג הימין הנצחי".

אתאלי מוסיף, "האמינו לי שכמי שמתמודד ביומיום עם טראומה, אני מגייס כוחות רבים כדי למנוע אותה מאחרים. בשלב הזה של חיי השליחות שלי בעולם מוקדשת למילים ולרעיונות, ובהיבט הזה קל לבדוק אותי: גשו לארכיוני המערכות בהן עבדתי, לפרופילים שלי ברשתות החברתיות".

"כמה מילים וכמה אנרגיה שפכתי על תנאי הכליאה הבלתי נסבלים של האסירים הבטחוניים ועל פספוס אפקט ההרתעה שבהחמרתם. כמה חפרתי על צעדים אפקטיביים וחד משמעיים נגד מחבלים, רכושם ובני משפחותיהם, כמה כתבתי על קלות הדעת שבה המדינה עלולה להכניס כל אחד מכם למעגל הבלתי נסבל שבו אני ומשפחתי חיים".

"אבל", לדבריו, "את הזעקות האלה לא זעקתי כמי שמגיע לו משהו. מגיעה לי עזרה מהמדינה (ועל זה אפשר לדבר אם היא עוזרת לאחים או לא). מגיעות לי זכויות (סוציאליות) אבל השכול שלי ודאי לא נותן לי סמכויות. מה מקור סמכותו של בן משפחה שכולה שאומר "אתם דורכים על גופות יקיריי בדרך לממשלה", יותר מסמכותי שלי? יותר מכל סמכות של אדם רגיל?".

עוד מספר העיתונאי: "לפחות בכמה מקרים של מעורבות משפחות שכולות בקמפיין הנוכחי אני יודע בוודאות על גיוסן בידי פוליטיקאים שזה האינטרס הפוליטי שלהם. בעיניי זה מתועב אבל כרגע מסתמנת פה מערכה נטולת מעצורים שבה הכל לגיטימי ובה גם אני חייב לשרת את האידיאולוגיה שאני באמת מאמין בה".

לסיום הוא כותב: "אז הנה גם אני מכריז: אני עמיחי בן יוסף ולאה אתאלי. יליד העיר העתיקה בירושלים, השכונה הכי קדושה, קסומה ופסיכית ביקום, זאת שבאה לי בחלומות ובסיוטים, אחיו של אלחנן הי"ד שעל מצבתו אבי כתב "אהב את ציון עד כלות הנפש", אני מחזק את ידי נפתלי בנט להרכבת ממשלת שינוי".

עמיחי אתאלי נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד