י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הבקשה של שקד

מתגונן: "סמוטריץ' אמר שהוא מוכן לשבת עם מרצ"

לאחר שבנט הצהיר כי הוא ומפלגתו בדרך לקואליציית השינוי, חבר הכנסת אביר קארה מ'ימינה' הדף את הטענות כי מנעו ממשלת ימין: "הבנו שגם סמוטריץ' וגם נתניהו מתכוונים לעשות הכל כדי שלא תקום ממשלה" | בנוסף טען שיו"ר 'הציונות הדתית' מוכן לשבת עם 'מרצ': "הוא אמר שהוא מוכן"

מתגונן: "סמוטריץ' אמר שהוא מוכן לשבת עם מרצ"
בצלאל סמוטריץ' צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברקע הכעס של כמה מבוחריו ומצביעי מפלגתו, הבוקר (שני) חבר הכנסת אביר קארה נימק את הליכתם לממשלת השינוי וטען כי לא הם מנעו את קואליציית הימין.

‏"נתניהו אלוף העולם בלהפר הבטחות. ברגע אחד מציע לבנט להקים ממשלה וברגע השני משתלח בו", תקף קארה בראיון ל'כאן ב' והמשיך, "הבנו שגם סמוטריץ' וגם נתניהו מתכוונים לעשות הכול כדי שלא תקום כאן ממשלה".

חה"כ קארה סיפר כי "לפני חמישה ימים הלכה שקד יחד עם אורבך לרב דרוקמן וביקשה התחייבות שאם אין עריקים אז שסמוטריץ' יהיה איתנו (ימינה - י.כ). אך הוא לא היה מוכן להתחייב, כי סמוטריץ' כבר בקמפיין בחירות. אגב גם סמוטריץ' אמר שהוא מוכן לשבת עם מרצ", טען.

קארה הוסיף: ‏"שקד שוחחה עם סמוטריץ' ואמרה 'אם אתם מביאים לנו עריקים אנחנו בצד שלכם, אם לא - אני רוצה הבטחה שתלך איתנו'. התשובה הייתה 'לא'. ובאותו רגע הבנו שהוא נמצא בקמפיין בחירות ושמדובר בשקר מוחלט".

‏"נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי להקים ממשלה בעוד שבוע, כמה שיותר מהר. אנחנו הולכים לחלופה הכי טובה שיש לנו, לדעתי זה היה צריך לקרות", סיכם.

בצלאל סמוטריץ אביר קארה איילת שקד הרב חיים דרוקמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד